فال روزانه

فال روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 ممکن است شما فکر کنید که دیگران از شما شادتر هستند و زندگی بهتری دارند، ولی این فکر یک خیال باطل است. در حالی که شما خود را با دیگران مقایسه می کنید، وقتی که شما از بیرون به زندگی آنها نگاه می‌کنید، همه چیز متفاوت به نظر می‌رسد. به جای اینکه نگران باشید که چگونه می‌توانید با دیگران برابری کنید، همین الان تصمیم بگیرید که چه کارهایی می‌خواهید انجام دهید و بعد قدمهایی کوچک اما مشخص شده بردارید، تا چیزی که منتظرش هستید اتفاق بیفتد.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما دوست دارید در نوعی از منافع شراکتی سهیم شوید امروز روزی فوق‌العاده است! امروز می‌توانید توانایی‌های بزرگ تان را به شریک خود نشان دهید. قدرتمندی ماه برج قوچ به شما این توانایی را می‌دهد که بتوانید با ایمان کامل به خود ابراز وجود کنید. اما شما هنوز هم مجبورید در مقابل وسوسه‌های درونی خود مقاومت کنید، فقط در این صورت می‌توانید عرصه بازی را از آن خود سازید!

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

از انتظارات و توقعات بیش از اندازه‌ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار آنها دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید  و روی پای خود بایستید.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز باید مرزی بین کند و کاو کردن در احساسات جدی  و خوشحالی و پایکوبی کردن ایجاد کنید. اما شاید اوضاع پیچیده تر شود، چرا که هر کدام از استراتژی های شما در جایگاه خودش برایتان مفید نخواهد بود. پس شما باید هر دو کار را انجام دهید! مشکل اینجاست که هر نوع رفتاری ظاهرا رفتار دیگر را در برنمی گیرد. با همه این احوال شما حتما باید از این شرایط درس جدیدی بگیرید. حتی اگر لازم شد که به عقب برگشته و اطلاعات بیشتری که نیاز است را جمع کنید.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید دست به یک ریسک مال شراکتی بزنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید بکنید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما دوستان زیادی دارید که مشتاق‌اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند. اما وقتی شما بیشترو بیشتر در خود فرو می‌روید آن مهمانی برایتان خسته کننده می‌شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما می‌توانید خوب بودن و یا بد بودن هر چیزی را تشخیص بدهید، اما وقتی برای خودتان کاملاً واضح نیست به سختی می‌توانید آن را برای دیگران توضیح دهید. اگرچه برای شما راحت‌تر است تا در مورد چیزهایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا‌پردازی کنید نه در مورد چیزهایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که بعضی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است بعضی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 ممکن است امروز دیگران دنبال دائما دنبال این باشند که با شما جر و بحث کنند، و به نظر می‌رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیرکی تان برای آرام کردن آنها کمک بگیرید. در حقیقت، به نظر می‌رسد که هر لحظه این دشمنی بیشتر می‌شود. بنابراین، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می‌توانید شجاعت خود را بکار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینکه می‌توانید انرژی و زمان خود را تلف کنید تا با آنها بجنگید. کدام راه را انتخاب می‌کنید؟

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

  شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت‌هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممکن است یکی از دوستان نزدیک یا همسرتان پیش شما آمده و یک پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی که شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یک اختلاف مهم بین شما و کسی که دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ کمکی را از دیگران دریغ نمی کنید، اما فراموش نکنید که به خودتان هم توجه کنید.

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

در حالیکه به خاطر فعالیت و سازندگی زیاد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بیشتر شده است، اما شما به طور ذاتی نمی‌توانید به راحتی در مورد خودتان قضاوت کنید. اما حالا مجبور نیستید که برای اینکه ببینید افراد دیگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بیشتری انجام دهید. با زیر سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژی تان را تلف نکنید. شما چیزهایی عالی و خوبی در زندگی تان دارید، پس به سادگی این چشم انداز خوب و زیبا را قبول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *