فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 احساسات شما در طول روز شدید تر می‌شوند و هیچ راهی برای فرار کردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش‌های کوچک دوستانه فرار نمی‌کنید، به خصوص اگر این مشکل موضوع خیلی مهمی‌درباره گذشته تان را به شما یادآوری کند. یادآوری یک خاطره قدیمی‌به شما انگیزه می‌دهد تا تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنید.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز فعالیت‌های غریزی حتی اگر شما را از روشی که همیشه کارهایتان را انجام می‌دهید آزاد و بی قید سازند، برایتان فایده نخواهند داشت. متاسفانه شما وسوسه شده‌اید که دنبال نفس خود بروید و می‌توانید به راحتی اطالاعات مهمی‌را از دست بدهید. مگر اینکه خیلی زود آگاه شوید. عجله نکنید؛ آرام قدم بردارید و موقعی که تصمیم گرفتید کار بعدی خود را انجام دهید فقط چشم خود را باز کنید.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته‌اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی‌ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی‌خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می‌خواهید تلاش کنید.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 امروز شما واقعاً می‌خواهید ایده‌هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینکه خورشید نورانی در حالی که در هفتمین خانه‌تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه‌هایی را می‌گیرد. اینک در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت کردن بر اساس ایده‌های خوبتان کار سختی نیست. حتی اگر برنامه‌هایتان را روی کاغذ نیاورده‌اید و خوب بررسی شان نکرده‌اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح کنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند کرد.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما اکنون زیاد در قید و بند این نیستید که احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید و اصلا هم نگران این نیستید که مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. ممکن است حتی خوشحال باشید چرا که با نیت قبلی در اوج شایستگی گرفته اید. خوشبختانه امروز نیاز به انتقاد و نظر هیچ کس ندارید. شما قادرید که بسرعت تشخیص دهید کجا باید تمرکز داشته باشید و چگونه رفتار خود را برای رسیدن به هدف خاصی اصلاح کنید.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می‌کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً بهش ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

احتمالا امروز قادر نیستید دیگران را به روشنی و به وضوح ببینید به خاطر اینکه شما به جهان با عینک خوش بینی می‌نگرید. اگر بخواهید به سختی به نظرات و عقاید خود بچسبید و از آنها در مقابل دیگران پرخاشگرانه حمایت کنید فقط اوضاع را برای خودتان پیچیده تر می‌کنید. برای دفاع  از باورهای خود با این شدت با دیگران نجنگید. چند روز صبر کنید تا ببینید آیا نظرات تان تغییر می‌کنند یا فقط اوضاع را برای شما پیچیده تر می‌کنند!

– فال روزانه در روز ۲ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را رها می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *