فال روزانه

فال روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز درگیر آرزوهای مربوط به شغل و حرفه‌تان شده‌اید. به جای اینکه آن را جدی گرفته و خودتان را درگیر کنید، برای مدتی در رویاهای شخصی و خصوصی تان گشت و گذار کنید! یک بار که دوباره رویاهایتان زنده شوند از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. نگران نباشید؛ واقعیت صبر می‌کند تا شما بازگردید.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به  خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

هنوز موضوع سر کسانی است که دور و بَر شما هستند. در این زمان ماه وارد هفتمین خانه روابط شما می‌شود. شما نمی‌توانید در خلأ وجود داشته باشید؛ الان باید در دوره آسانی از زندگی خود قرار داشته باشید، پس می‌توانید تمام روز را برقصید و شادی کنید. اما پیشرفت باید به تدریج باشد. اگر به نظر می‌رسد شما الان به جایی نمی‌رسید و صاحب عنوانی نمی‌شوید نگران نباشید. حتی قبل از اینکه بفهمید، پیشرفت و ترقی ناگهان  جلو روی شما  پدیدار می‌شود .

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 عطارد شما را ترغیب می‌کند که تفریح را بعد از پایداری و ثبات انتخاب کنید. مطمئنا این عاقلانه ترین کاری نیست که شما بخواهید انجام دهید، این بهای زیادی برای پرداختن است، اگر قبل از اینکه تعهدات تان را انجام دهید با دوستان‌تان از زیر کار در بروید. ممکن است شما سزاوار یک روز استراحت باشید اما کمک نکردن دیگران به شما می‌تواند این روز را به یک روز ناخوشایند تبدیل کند.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم‌گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز حدود ظهر وقتی که ماه وارد برج احساسی دلو می‌شود، شما تحولی در انرژی و توانایی‌های خود حس می‌کنید. ولی وقتی که نمی‌توانید با احساسات خود ارتباط برقرار کنید عصبانی شده و روزهایی که از مشکلات سخت فرار می‌کردید را به یاد می‌آورید. ولی امروز اصلاً مثل آن روزها نیست! پس ترس‌های قدیمی خود را به زمان حال منتقل نکنید. استراحت کردن را بهتان پیشنهاد می‌کنیم، چرا که استراحت تضمین می‌کند که دوباره آسایش و راحتی گذشته را به دست می‌آورید.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما می‌توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌کند. معمولا، شما می‌خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی تفریح کنید.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز در زمان حال زندگی نمی‌کنید. درعوض در حال برنامه‌ریزی و رویاپردازی کردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه‌ریزی‌ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یکی از ویژگی‌های شما این بوده که دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس کنید. با تجسم کردن چیزهایی که می‌خواهید بهشان برسید، می‌توانید اموری را در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسند را در آینده به واقعیت تبدیل کنید.

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 وضعیت مالی شما چنین است که اگرفرصتی پیش بیاید که بخواهید  ساعات کاری تان را دتغییر دهید احتمالا انتخاب زیادی نخواهید داشت. شما نمی‌توانید فرصتی را که امروز به سراغتان می‌آید از دست بدهید ،‌ چه یک پروژه جدی باشد یا یک کار نیمه وقت در تعطیلات. خوشبختانه، حالت جدی به شما یک منظره شاداب می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تمام راه‌های مختلف را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *