فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ورود ماه به هفتمین خانه شما یعنی خانه شراکت شما باعث تغییر توجه از شما به سوی کسانی است که با شما کار می‌کنند یا همبازی شما هستند. اما ممکن است آنها کمتر مایل باشند که رویاها و مهارت‌هایتان را تشویق کنند، که این باعث ناراحتی شما می‌شود. با آنها به خاطر این ناراحتی برخورد نکنید؛ بلکه زمینه‌هایی را که باعث آگاهی دیگران از شما می‌شوند را پرورش دهید.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شناختن چیزهایی که می خواهید خیلی خوب است؛ اما بیش از اندازه وابسته شدن به آرزوهایتان ناراحتی به همراه دارد. اکنون فرصتی نصیبتان شده که بر ناراحتی های عاطفی خود چیره شوید، اما اول لازم است در محیطی تنها باشید تا احساساتتان را تجربه کنید. شما خودتان به تنهایی توانایی تغییر  دادن احساساتتان و مدیریت کردن آنها را دارا هستید.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز شما می‌خواهید بعضی از کارهایتان را به مراحل بعدی موکول کنید، البته شاید دیگران به این موضوع پی نبرده باشند. پلوتو بی رحم وارد دوازدهین خانه تان یعنی خانه رویا و خیال می‌شود و می‌تواند مسائل اساسی زندگی تان را تغییر داده و نقطه عطفی در ذهن شما ایجاد کند. اگرچه این تغیرات ذهنی است، ولی بر تمام جنبه‌های زندگی تان تاثیر خواهد گذاشت. پس قدرت و توانایی افکار مثبت خود را دست کم نگیرید!!

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 بعضی وقت‌ها شما بیش از حد می‌دانید و این موضوع، اوضاع را سخت و مشکل می‌سازد! شما دوست دارید حرف‌هایی را به دیگران بزنید و نمی‌دانید این کار را بکنید یا نه. می‌خواهید به آنها بگویید که وظایفشان را به خوبی انجام نداده‌اند و الان شما مجبورید جور آنها را بکشید! سوت زدن و خونسرد بودن شاید بد نباشد، اما کار شما را سخت تر می‌کند! کارهایی که برای نجات یافتن از این مخمصه لازم است را انجام دهید، این کار شاید از دنبال کردن عالی ترین ایده‌هایتان نیز حیاتی تر باشد.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز برنامه ریزی کردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه زندگی شما در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینکه با فکر کردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف کنید، فقط روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ می‌دهد تمرکز کنید. اگر این گونه عمل کنید به همه کارهایتان خواهید رسید.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

از زمانیکه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برای شما می‌تواند کاملاً خسته کننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی که شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشکلات سر بر می‌آورند و شما را از توجه کردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما در این روزها باید جانب احتیاط را رعایت بفرمایید تا به بیراهه نروید. شما برای این که به مقام‌های و درجه‌های بالا برسید شایستگی لازم را دارید فقط باید احتیاط کنید تا رویدادها و وقایعی که در آینده رخ می‌دهند شما را غافل گیر نکند. به صحبت‌های دیگران نیز گوش ندهید زیرا در نهایت کسی که باید تصمیمم نهایی را بگیرد خود شما هستید نه افراد دیگر، پس بهتر تمام تمرکز تان را بر روی مسئله گفته شده جمع نمایید.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما احساس می‌کنید اگر شخصی احساسات نامتعادلی داشته باشد این موضوع می‌تواند به زندگی شما هم رخنه کند. امکان دارد امروز شما به خاطر شرایطی ناراحت کننده به مرز ناامیدی برسید و حتی از شدت عصبانیت کاملاً از کوره در بروید. فراموش نکنید که عصبانیت و ناراحتی غیر قابل کنترل هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و حتی باعث خستگی بیش از حدتان و نارضایتی شما خواهد شد. فقط صبور بودن و قدرت درک داشتن راه شما را هموار خواهد کرد.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 ورود ماه به ثور لذت جو ممکن است این طور نشان دهد که شما را از حمایت خرچنگ بازمی‌دارد. معمولا، شما می‌خواهید که شاد و با نشاط باشید و دوست ندارید که هچ چیز مانع شما برای رسیدن به شادمانی باشد. حتی اگر ترجیح می‌دهید که در خانه باشید جامعه به شما توجه کرده و خوشی و شادمانی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

– فال روزانه در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

برای شما سخت است که امروز درونی ترین افکار خود را با دیگران در میان بگذارید حتی اگر افکارتان خیلی آزاردهنده شده باشند و شما نیاز داشته باشید که آنها را از ذهن تان بیرون آورده و با دیگری تقسیم کنید. ممکن است احساس کنید مجبورید که آنها را برای خودتان نگاه دارید زمانیکه می‌بینید آنهایی که اطراف شما هستند ممکن است خود واقعی شما را بعد از این کار بشناسند. با ساکت ماندن کاری درست نمی‌شود. در عوض از کلمات برای گفتن داستانی که به اندازه کافی برای دیگران جذاب باشد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *