فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز بین ایده‌های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته  می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیتهای خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

خیلی رنج آور است که تمام گزینه ها و حق انتخاب های خود را در پیش روی تان ببینید و بدانید که مسیرتان قبلا انتخاب شده است. حتی یک تغییر کوچک و بی اهمیت هوایی کافی است که تمایلات شما را بیدار کنند تا مسئولیت های تان را کنار بگذارید و برای بازی و تفریح بیرون بروید. اما این تنظیم وقت و برنامه ریزی صحیح نیست. اول کارتان را درست انجام دهید و قبل از اینکه تفریح تمرکز را از شما بگیرد وظایف تان را به خوبی انجام دهید.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می‌کنید می‌توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز با تجربه‌های جالب و شگفت انگیزی احاطه می‌شوید، اما چیزی سبب عقب گرد شما شده و اجازه نمی‌دهد از این تجربیات استفاده لازم را ببرید. شاید از وقتی که تصمیم گرفته‌اید نظرات خود را ابراز کنید، از گرفتار شدن می‌ترسید. متاسفانه ترس‌های بی‌اساس و بی دلیل شما مانع از به دست آوردن خوشبختی واقعی می‌شوند. اجازه ندهید افکار منفی روز خوب و خوش شما را خراب کند.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز شما روابط اجتماعی زیاد خوبی ندارید، بخصوص اگر نتوانید تصمیم گیری کنید. شما به جای اینکه یک تصمیم قطعی بگیرید بیشتر دوست دارید که هر دو گزینه را انتخاب کنید. این موضوع می تواند شبیه به یک استراتژی افراطی به نظر برسد، در این هنگام در مورد چیزهایی که دوست دارید جدی تر خواهید شد. به خاطر جانبداری کردن از هر دو گزینه نیت خود را پنهان نکنید. ممکن است که شما این توانایی را پیدا کنید که خودتان را زا آن خلاص کنید.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شاید شما واقعا فکر می‌کردید این چند روز تعطیلی باید چیز کاملاً متفاوتی باشد. شاید هم نسبت به تعطیلات محدودتر فکر می‌کردید باید متفاوت باشد. اما شما می‌خواستید که دوباره سنت‌های قدیمی را زنده کرده و حیات تازه‌ای بهشان بدهید و تا حدودی هم به این خواسته خود رسیده‌اید تا جایی که به ریشه و اصالت خود نزدیک‌تر شده‌اید. به خاطر فرصت‌هایی که از دست داده‌اید اعصاب خود را خرد نکنید، هیچ زمانی مثل همین لحظه برای شروع کردن مناسب نیست. پس مراسم جادویی خود را برگزار کرده و افراد خاصی را نیز در آن سهیم کنید.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز باوجود اینکه ماه نشانه تان را ترک می‌گوید، شما با احساسات قبلی خود وداع نمی‌کنید. به جای اینکه فکر کنید وقار و متانت خود را از دست می‌دهید، باور خود را عوض کرده و رفتارهایتان را تغییر دهید. اگر ازشما خواسته شد فردی که بهتان نیاز دارید را تحت حمایت و سرپرستی خود قرار دهید، فراتر از قوه بدنی و احساسی خود عمل کنید و مطمئن باشید که در آینده‌ای نه چندان دور همه این تلاشها به نفع خودتان خواهد بود.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی محدودیت‌های خود را قبول کنید، برای اینکه ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات به ژوپیتر زیاده رو ملحق می‌شود. خوشبختانه امروز شما به دردسر نمی‌افتید و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد که از مسیر اصلی خود منحرف شوید، انعطاف پذیری مرموزترین اسلحه شماست.

– فال روزانه در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز بازگشت ماه به نشان شما یادآور این است که شما باید از نظر احساسی با منابعی که باعث الهام و وحی در شما می‌شوند در تماس باشید. حتی اگر شما درباره عشق و عاشقی بسیار آرمانی فکر می‌کنید و در گذشته ناامیدی‌ها و شکست‌هایی را هم تجربه کرده‌اید؛ اما رعایت کردن راستی و درستی هنوز هم باید برای تان مهم باشد. تلاشی که در جهت راستی و صداقت باشد بسیار باارزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *