فال روزانه

فال روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما در روزهای آینده  شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر شما مطمئن نیستید که در محل کار چه کاری باید انجام دهید، برای فهمیدن جواب سئوالهایتان به افراد دیگر نگاه نکنید. احتمالاً آنها هم به اندازه شما نامطمئن هستند. در عوض به سمت اصول کلی برگردید. مسئولیتهایی را که به شا محول شده به خوبی انجام دهید. و به یاد داشته باشید که شما فقط امروز خودتان را مشغول نساخته‌اید، بلکه برای روزهای آینده خودتان را آماده کرده‌اید.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز اصلاً نمی‌توان این حقیقت که حسهای شما خیلی قوی هستند را کتمان کرد. اکنون شما دلتان می‌خواهد که به کشف ناشناخته ها بروید، اما این ناشناخته‌ها آن طور که شما دوست داشتید خیلی رازآمیز و بی کران نیستند. در عوض اگر شما حسابهای بانکیتان را متعادل کنید و یا مشکل صورت حسابهای پرداخت نشده‌تان را حل کنید، شاید مشکلات جدیدتان خیلی پیش پا افتاده و معمولی جلوه کنند.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

اگر با توجه به حرفهایی که دیگران بهتان می‌زنند کار کنید، امکان دارد که ارزش پولتان را نفهمید و بیشتر پول خرج کنید. این سخن به معنی این نیست که دیگران قصد ضرر زدن به شما را دارند؛ آنها فقط بیش از اندازه با شما مبهم حرف می‌زنند و این باعث شده سوءتعبیر شود و شما حرفهای آنها را اشتباه برداشت کنید. زمانی که شما بی‌صبرانه می‌خواهید تصمیمی قطعی بگیرید و می‌شنوید که دیگران در مورد حمایت کردن از شما حرف می‌زنند ممکن است ناخود آگاه گفته‌های آنها را تحریف کنید. اگر شما از عمق پیامهایی که دیگران برای شما دارند مطمئن نیستید از آنها بخواهید که واضح تر حرف بزنند!

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشکل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌کنند که چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینکه با درگیر کردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رک گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عکس العمل نشان دهند، انتخاب اینکه این کار را به روز دیگری موکول کنید یا نه با خودتان است.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگر چه ممکن است شما مایل باشید که با دوستان تان امروزتعامل دوطرفه داشته باشید، احتمالا از این روابط اجتماعی زود خسته خواهید شد چرا که به کار واقعی شما لطمه می‌زند. شما باید اکنون به تصوری که در ذهن خود از زندگی داشتید فکر کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و نگاه و چشم انداز زیبا و جادویی در تاریکی برای خودایجاد کنید. گفتن یک داستان درباره سفر احساسی خود می‌تواند برای  دیگران انگیزه‌ای باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه کرده و عشق را انتخاب کنند.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 امروز پیروی کردن از پیشنهادات یک نفر دیگر مادامی که شما خود چنین خواسته‌های بزرگی ندارید که به ناامیدی‌هایتان پایان دهد، می‌تواند حرکت واقعاً عاقلانه‌ای باشد. با وجود این واقع‌بینی به شما اجازه می‌دهد وارد ارتباطی بشوید که این رابطه بیشتر بر پایه زمینه‌های مشترک استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما کمک خواهد کرد که ارتباطات بیشتری داشته باشید.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما آماده شده اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید. و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی‌شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدتان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می‌کند دیدگاه‌های مناسب‌تان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی تان را برای وقتهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما  در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما با اقتدار می گویید که  مایل هستید با وجود همه محدودیت هایی که اخیرا برای شما ایجاد شده اند کار کنید. شما می دانید که پیروی از قوانین کار خوبی است،‌ اما به نظر می رسد دست خودتان نیست اگر گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرید. ممکن است احساس کنید که محدودیت ها دست شما را بسته اند و دوست دارید که آنها را به کناری پرتاب کنید. اما امروز زیاد تلاش نکنید و موقعیت ها را خراب نکنید شاید آنها به آن بدی که فکر می کنید نباشند.

– فال روزانه در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز اصلا دوست ندارید با هزینه و خرج دیگران به اهداف خود برسید. شاید اعتقاد داشته باشید که اگر دیگران موفق شوند شانس و احتمال موفقیت شما به خطر افتاده و کمتر خواهد شد. اما این موضوع حقیقت نداشته و بر اساس تفکرات اشتباهاتی که راجع به مسائل رقابتی دارید به وجود آمده است. هم اکنون اگر افراد دیگر شکست بخورند رسیدن به اهدافتان آسان تر نخواهد شد. حقیقت این است که هرکسی می‌تواند برنده باشد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *