فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر چه شما همیشه به عنوان یک مصلح شناخته می‌شدید ممکن است وسوسه شوید که امروز کمی در دردسر بیفتید. اگر احساس می‌کنید که امروز از شما تقدیر نمی‌شود احساسات و عصبانیت تان می‌تواند خون تان را به جوش بیاورد و فوران کند. بخشی از یک پیشرفت متقابل بودن می‌تواند خوشایند باشد اما اگر دیگران زمان این  را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستید و چه کار می‌کنید احساس بدی به شما دست می‌دهد. با این وجود غصه خوردن و تمارض کردن  راه خوبی نیست که دیگران را متوجه خود کنید؛ وضعیت خود را مشخص کنید و تسلیم نشوید؛ اما سعی نکنید که در این راه شخص دیگری را مقصر بدانید و سرزنش کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می‌خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می‌ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفتگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آن را بر عهده نگیرید.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 اگر امروز کمی نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام‌های مافوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌کنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 دلشوره های امروز شما برایتان آزاردهنده می شوند و از آنها خیلی می ترسید. هل نشوید. توانایی های درونی شما مثل همیشه نیستند. احساس شما امروز کمی آشفته و غیرواقعی می شود. ولی بدان معنا نیست که از بین رفته باشد. سعی کنید درباره همه چیز واقع گرا باشید. بعداً از این کار راضی و خوشحال خواهید شد. اگر از موقعیت همیشگی و قدیمی خود با همان حقوق همیشگی خسته شده اید و ناراضی هستید، باید از رئیس خود بخواهید که افزایش حقوق بدهد. صداقت داشته باشید و در مورد اهداف و خواسته های خود رک و راست باشید. نشان دهید که می خواهید قدمی رو به جلو بردارید.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز می‌خواهید با افراد دیگر همکاری کنید، چرا که توانایی‌های خاصی دارید که می‌تواند کمک کننده باشد. اما آنها لزوما شاید نخواهند شما را درگیر کنند. فهمیدن اینکه انگیزه آنها برای این کار چیست برای شما اهمیتی ندارد. سعی نکنید در برابرشان عکس‌العمل متقابل نشان دهید، شما خودتان کارهای خیلی زیادی دارید، پس مشغول انجام دادن کارهای خود شوید.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز با وجود اینکه افراد دیگر فکر می‌کنند که شما خیلی به خودتان اطمینان دارید، اما در حقیقت شما با چهره بی تفاوتی که به خود گرفته‌اید قصد پنهان کردن ضعف‌های خود را دارید. عجیب اینکه عنوان کردن شک‌هایی که به خودتان دارید بیشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصیتی شما را بالا می‌برد. حتی اگر دیگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقیقت نهراسید. در نهایت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشید، نگرش شما نسبت به جهان بیرون قدرتمندتر خواهد شد.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و می‌خواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز روزی است که همه اطرافیانتان کاملاً با شما مخالف هستند، حتی اگر شما بدانید که چه حرفهایی باید بزنید، باز هم آنها حرفهای شما را تأیید نخواهند کرد! اما با وجود این شما باز هم می‌خواهید حرف خود را بزنید!! فراموش نکنید که شما بالاخره از این نمایش خسته می‌شوید و این موضوع پیامهای شما را کاهش می‌دهد. حرفهای خود را بزنید و بعد ساکت شوید، در این صورت می‌توانید به صحبتهای افراد دیگر هم گوش بدهید.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز کسی شما را به مهمانی دعوت کرد، حواستان باشد که دعوتش را قبول نکنید. برای اینکه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما کارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج کارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینکه با این ور و آن ور رفتن و جان کندن وقتتان را تلف کنید، سعی کنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان کمک بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران کار سختی است، اما درحال حاضر این کار عاقلانه‌ترین راه است.

– فال روزانه در روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *