طرز تهیه کدو تنبل برنجی غذایی سبک و رژیمی - مجله سلامتی عطارباشی

طرز تهیه کدو تنبل برنجی غذایی سبک و رژیمی

اگر دنبال تهیه یک غذای ساده هستید و یا غذایی سبک و کم کالری دلتان می خواهد ویا اگر سبزی خوار هستید یا به هر دلیلی بودجه پخت غذای گوشتی را ندارید پس به شما توصیه می کنیم این پست را از دست ندهید.در این بخش از مجله اینترنتی عطارباشی طرز تهیه کدوی تنبل برنجی را به شما آموزش داده ایم.

این غذا یکی از غذاهای مشهوری هست که با روغن زیتون یک احشام مخصوص به خود را می گیرد . از آن جایی که کدو تنبل بافت ظریفی را دارد باید دقت کرد که موقع پخت زیاد هم زده نشود و همچنین برنج نیز به اندازه گذاشته شود .

در این غذا بایستی حتی به مقدار کم شکر گذاشته شود که طعم کدو تنبل و روغن زیتون به تعادل برسد.خب از الان نوش جانتان باشد .

مواد لازم برای تهیه کدو تنبل برنجی

طرز تهیه کدو تنبل برنجی غذایی سبک و کم کالری
مواد مقدار
کدو با سایز متوسط ۴ عدد
پیاز یک عدد
سیر دو حبه
برنج ۴ قاشق غذاخوری
فلفل قرمز یک عدد
نمک یک قاشق چای خوری
فلفل سیاه یک قاشق چای خوری
قند یک حبه
آب دو لیوان

طرز تهیه کدو تنبل برنجی

طرز تهیه کدو تنبل برنجی غذایی سبک و کم کالری
  • پوست پیاز را بکنید و به صورت نگینی خرد کنید
  • دانه های فلفل را درآورده و به صورت ریز ریز خرد کنید
  • کدو ها را از وسط نصف کنید به صورت درازا و به قطعه های درشت خرد کنید.
  • در یک ظرف روغن زیتون ریخته و پیاز ها را اضافه کرده و تفت دهید و سپس فلفل را اضافه کنید.
  • روی مواد سیر رنده شده بریزید و به خوبی تفت دهید.
  • کدوها را اضافه کرده و کمی تفت دهید و سپس روی آن آب ولرم را اضافه کنید و برنج نمک و فلفل را نیز روی مواد بریزید.
  • تا زمانیکه کدوها نرم شده و برنج ها درشت شوند پختن را ادامه دهید.
  • در آخر روغن زیتون را روی غذا بریزید و سرویس کنید.
منبع: بیر کلیک

نویسنده مطلب:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.