فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما زیاد طاقت ندارید و به نمی‌توانید کمی‌ صبر کنید؛ اگر یک نفر به قول‌هایی که بهتان داده است عمل نکند، عصبانی هم خواهید شد. شما نمی‌توانید بر اعصاب خود مسلط شوید، مگر اینکه به احساسات افراد دیگر نیز توجه کنید. یک بار که که انگیزه‌های آنها را شناختید، راحت‌تر می‌توانید با آنها یکدل و همراه شوید و تنبلی و سستی را کنار بگذارید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم‌گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی‌موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه‌ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما امروز به راحتی دیگران را می‌رنجانید، چراکه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می‌گیرید. شما هم امکانات را می‌بینید و هم می‌توانید موانع را ببینید. بنابراین ترکیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذکر دهید امکاناتی که الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی‌رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی که می‌توانید راهنمایی شان کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما درحال حاضر خیلی بی خیال و آسان گیر هستید، اما ناگهان احساسات قدرتمندی که شما اصلا نمی‌خواهید ظاهر شوند احاطه تان می‌کنند. شما اعتقاد دارید که اگر احساسات خود را مخفی کنید بهتر می‌توانید اوضاع را مدریت کنید، ولی دوستان‌تان قادرند پشت این ظاهر آرام و خونسرد شما را ببینند. پس با مخفی کردن احساسات‌تان انرژی خود را تلف نکنید. مهربان و دلسوز بودن بهتان کمک می‌کند که بدون اینکه به کسی صدمه بزنید صداقت نیز داشته باشید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما در این روزها دارای ایده‌ها و نظرهای تازه‌ای هستید اما برای پیش برد اهداف تان به کمک شخص یا اشخاصی احتیاج دارید، زیرا در این صورت با اطمینان بیشتری مسیر پیشرفت را طی می‌کنید. توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر اقدام کنید زیرا سکون و بی حرکتی باعث می‌شود انگیزه اولیه در راه ترقی را از دست بدهید. اما تلاش زیادی برای رسیدن به قله باید صرف کنید زیرا قله‌ای که مورد نظر شماست، قله خیلی مرتفعی است، پس در نیمه راه دلسرد نشوید زیرا قله در انتظار شما است. البته اصلا نباید عجله کنید زیرا عجله باعث می‌شود که از مسیر اصلی منحرف شوید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 ممکن است امروز یکی از اطرافیان شما با مهربانی احساساتش را نسبت به شما را بازگو کند، که این کار باعث می‌شود شما ناراحت بشوید. حتی اگر شما این شخص را دوست داشته باشید، نمی‌دانید که چه واکنشی باید نشان دهید و به خاطر همین برای به وجود آوردن فاصله دیواری ساختگی بین خودتان و او می‌کشید. در حقیقت شما از آن فرد دوری نمی‌کنید بلکه از احساسات خود که سعی در نادیده گرفتنشان دارید دوری می‌کنید. وقتی که شما با خودتان راحت کنار بیایید آن موقع می‌توانید با دیگران هم ارتباط خوبی برقرار کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

  شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید  واقعا آن  کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ دی ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ژوپیتر در تمام سال در نشانه شما قرار می‌گیرد و هنگامی که شما در مقابل فرصتها واکنش نشان می‌دهید در محدوده رسیدن به رشد تجربی قرار دارید. در حالیکه شما می‌خواهید فقط به جنبه مثبت هر موضوع ناراحت کننده‌ای توجه کنید، اما ظاهر خورشید مانند امروز ژوپیتر، نشان دادن واکنش مثبت را مشکل کرده است. زمانی که بالاخره شما فهمیدید ترسهایتان باعث وجود آمدن ابهام می‌شوند، در آن صورت شما می‌توانید به عقب برگشته و به راحتی فکرتان را اصلاح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *