فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما می‌خواهید روی ابرها معلق بوده و به فک فرار کردن از دنیای مادی افتاده‌اید. شاید نظر شما در مورد مدینه فاضله رفتن به جزایر جنوبی و یا شاید فقط افروختن آتش و خواندن داستان‌های و رمان‌های خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ریزی کردن برای نقشه‌های خود هستید، ولی اتفاقات پیرامونتان بهتان یادآوری می‌کند که مسئولیت‌هایی نیز دارید. نجات و رهایی زمانی حاصل می‌شود که به جای دوری کردن از این مسئولیت‌ها حتما آنها را انجام دهید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنی شما را تضمین می کند.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

زندگی پیچیده می‌شود!! به خصوص اگر بخواهید دست به عمل زده و کاری هیجان انگیز انجام دهید. متاسفانه شما نمی‌توانید راحت باشید و هرکاری دلتان خواست انجام دهید. سلسله روابط پیچیده ای در زندگی شما وجود دارد و مانع می‌شود که در مورد افراد دیگر زیاد صحبت کنید. پس فعلا عاقلانه تر است که با قدرت فرد دیگری موافقت کنید و علایق خود را برای وقت دیگری نگه دارید.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز نمی‌توانید بی‌حوصلگی و دمدمی مزاجی خود را تحمل کنید؛ امروز وقتی ماه در برج سرشار از عشق اسد قرار می‌گیرد، کاملاً غیرممکن است که به غیر شاد بودن و تفریح کردن کار دیگری هم انجام داد. اما اگر هنوز کارهای انجام نشده‌ای دارید درست نیست که همه وقت و انرژی‌تان را صرف تفریح و بازی کنید.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز پیدا کردن راهی برای تعادل برقرار کردن بین تبادل نظر کردن با دوستانتان و بیش از اندازه حرف نزدن برایتان خیلی سخت است. امروز شما برای خود مرزهای روشن و دقیقی تعیین نکرده‌اید، بنابراین حواستان باشد که ممکن است وقتی جواب سئوال دیگران را می‌دهید آنها زیاد به حرف‌های شما توجه نکنند. پس اگر کسی از شما سوال خوبی هم بپرسد شما ترغیب می‌شوید بهش بگویید که اهداف اصلی خود را فراموش کرده‌اید.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز کنترل کردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممکن شده است. برای اینکه امروز فقط می‌خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید که حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فکر کردن به راه های لذت بردن و شاد بودن کار خوبی است، اما افراط کردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی‌شود. هرچقدر که انتخاب‌هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید شادتر خواهید شد.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز صدایی در درون شما بهتان می‌گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف‌هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت‌ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت‌تر می‌توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

– فال روزانه در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *