آشپزیکیک و شیرینی

طرز تهیه بیسکوئیت پنیر چدار صبحانه

در این بخش از آشپزی مجله اینترنتی عطارباشی قصد داریم شما را با طرز تهیه بیسکوئیت پنیر چدار یک صبحانه خوشمزه و ایده‌‌آل آشنا نماییم. این بیسکوئیت‌ها برای صبحانه یا حتی وعده‌های اصلی دیگر بسیار مناسب می‌باشد. این بیسکوئیت بدلیل وجود پنیر چدار حاوی مقادیر زیادی کلسیم می‌باشد به همین جهت بسیار برای سلامتی سودمند می‌باشد.

مواد لازم برای تهیه بیسکوئیت پنیر چدار

مواد لازم مقدار
آرد کامل سه پیمانه
بیکینگ‌پودر یک قاشق غذاخوری
شکر یک قاشق غذاخوری
نمک یک قاشق چایخوری
پتاسیم‌بی‌تارتارت سه‌چهارم قاشق چایخوری
کره سه‌چهارم پیمانه
پنیر چدار رنده شده یک پیمانه
شیر یک پیمانه

طرز تهیه بیسکوئیت پنیر چدار

فر را در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید و اجازه دهید گرم شود. در یک ظرف بزرگ، آرد، بیکینگ‌پودر، شکر، نمک و پتاسیم بی‌تارتارت را با یکدیگر ترکیب کنید. آن‌ها را در مخلوط کن ریخته و کره را اضافه نمایید. پس از اینکه مواد کاملا ترکیب شدند، پنیر را اضافه نمایید. وسط مخلوط آرد یک شکاف ایجاد کنید و شیر را یکجا به آن‌ها اضافه نمایید و با چنگال هم بزنید تا خمیر شوند.

طرز تهیه بیسکوئیت پنیر چدار
طرز تهیه بیسکوئیت پنیر چدار

خمیر را روی سطح صافی که از قبل آرد پاشیده‌اید قرار دهید و تا می‌توانید ورز دهید تا نرم و لطیف شود سپس خمیر را رول کنید و با چاقو آن را به تکه‌های حدود ۶ سانتی‌متری برش دهید. رول‌های خمیر را با فاصله ۲ سانتی‌متر از هم داخل سینی فر که از پیش چرب نموده‌اید بچینید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بپزید تا طلایی شوند. طعم و لذت این بیسکوئیت اگر بصورت گرم سرو شو دو چندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *