داروهای گیاهیشربت و دمنوشعطارباشی و طب سنتی

نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه سم زدایی طبیعی

سم زدایی بدن با نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه : از طریق راههای مختلفی مثل نوشیدنی ها و غذا و حتی هوایی که تنفس میکنیم سموم وارد ارگانیسم بدن می شود و برای حفظ سلامتی و حفظ کارکرد ارگانیسم نیاز به پاکسازی دارد . طب مدرن راه های بسیاری برای سم زدایی ارائه می کند ، اما احتمالا عادات سالم غذایی بهترین شیوه است . میوه ها و سبزیجات بیشتر بخورید، مقدار زیادی آب، چای و آب میوه های سالم بنوشید .  ترکیب لیمو و زردچوبه سم زدایی کامل است . لیمو دارای ویتامین C و آنتی اکسیدان است و زردچوبه مواد تشکیل دهنده قوی دارد که با سرطان مبارزه کرده و بیماری های مختلف را درمان می کند . در این بخش از مجله اینترنتی بیرکلیک قصد داریم سم زدایی بدن با نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه را مورد بررسی قرار دهیم . همراه ما باشید .

خواص زردچوبه و لیمو در یک نگاه اجمالی

سم زدایی بدن با نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه

 

زردچوبه از خانواده زنجبیل است که آنتی اکسیدان قوی می باشد که با رادیکال های آزاد مضر مبارزه می کند ، خواص ضد عفونی کننده و ضد التهاب قوی دارد . برای پوست فوق العاده خوب است ، بصورت موضعی و یا به صورت خوراکی استفاده می شود . پوست را هیدراته و جوان می کند . برای کسانی که می خواهند لاغر شوند بسیار خوب است . سموم کبد و کلیه ها را از بین می برد . سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند .

ویتامین C موجود در لیمو از داخل پوست را تمیز می کند چین و چروک را کاهش داده و از پیری زودرس جلوگیری میکند . لیمو سرشار از اسید سیتریک است که مقادیر pH را تنظیم میکند .

سم زدایی بدن با نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه

لیمو و زردچوبه سفید کننده طبیعی می باشد . در کاهش لکه های پوست بسیار ایده آل است و جای جوش را در عرض چند روز بهبود می بخشد . لیمو و زردچوبه جزو داروهای گیاهی موفقیت آمیزی است که جای جوش را از بین می برد .

لیمو دارای پتاسیم است که استرس را کاهش داده و انرژی بدن را افزایش می دهد . جزو مرکبات ادرار آور طبیعی است و این بهترین راه برای سالم نگه داشتن دستگاه ادراری است .

با ترکیب آب گرم لیمو و زردچوبه یک نوشیدنی شفا بخش قوی است که بدن را از سموم پاک و سلامت کلی را افزایش میدهد .

مواد لازم

سم زدایی بدن با نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه
مواد لازم مقدار
لیمو ۱/۲ عدد
زردچوبه  ۱/۲ قاشق چایخوری
آب گرم ۲۰۰ میلی لیتر
عسل ( اختیاری) ۱ قاشق غذاخوری

نحوه تهیه

آب لیمو در لیوان ریخته زردچوبه و آب گرم اضافه کنید . خوب هم بزنید و عسل بریزید. در حین نوشیدن هم بزنید ، زیرا زردچوبه در پایین جمع می شود .

چند خاصیت مهم نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه

سم زدایی بدن با نوشیدنی آب گرم با لیمو و زردچوبه

تقویت سیستم ایمنی بدن

کنترل pH بدن

کمک به هضم غذا

دیورتیک فوق العاده

تسکین مشکلات تنفسی

کمک به کاهش وزن کمک

تمیزی پوست

داشتن نفس خوشبو

شادابی روح و روان

منبع: بیر کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *