آشپزیصبحانه و مربا

طرز تهیه املت وسترن صبحانه‌ای مقوی

در این بخش از آشپزی عطارباشی پشنهادی ویژه برای صبحانه‌های تکراری روزمره‌تان داریم. امروز قصد داریم طرز تهیه املت وسترن را به شما دوستان آموزش دهیم.این صبحانه خوشمزه در کمتر از نیم‌ساعت آماده میشود و برای چهار نفر مناسب می‌باشد. باما همراه باشید .

مواد لازم برای تهیه املت وسترن

مواد لازم مقدار
شیر نصف پیمانه
فلفل قرمز، نمک و فلفل سیاه هریک نصف قاشق چای‌خوری
روغن زیتون دو قاشق غذاخوری
پیاز کوچک ریزشده دو عدد
فلفل دلمه‌ای سبز دو عدد
گوجه فرنگی گیلاسی نصف شده یک‌پنجم پیمانه
ژامبون گوشت نواری ریز شده ۱۲۰ گرم
نان تست خرد شده ۴ عدد
جعفری ریز شده دو قاشق غذاخوری
تخم مرغ ۸ عدد

طرز تهیه املت وسترن

  • طرز تهیه املت وسترن صبحانه‌ای متفاوت و پرانرژی         فر را روشن کرده و در ۳۵۰ درجه فارنهایت تنظیم نمایید. سینی فر را در طبقه وسط قرار دهید. در یک ظرف کوچک، شیر، نصف قاشق چایخوری نمک و فلفل‌های سیاه و قرمز را با هم ترکیب نمایید.
  • روغن زیتون را درون یک ماهیتابه متوسط روی حرارت گرم کنید. پیاز‌های ریز شده را تقریبا سه دقیقه تفت دهید تا سبک شوند. فلفل‌های دلمه‌ای را به ماهیتابه اضافه نمایید و ۵ تا ۶ دقیقه تفت دهید تا نرم و پیاز‌ها سرخ شوند. گوجه فرنگی، ژامبون، تکه های نان تست، جعفری و یک‌چهارم پیمانه آب را به ماهیتابه اضافه نمایید و هم بزنید. تا وقتی‌که آن‌ها را بپزید که آب آن کشیده و ترکیب مواد غلیظ شوند. درآخر از روی حرارت بردارید.
  • ۸ بخش در ماهیتابه ایجاد کنید و تخم مرغ‌ها را درون آن‌ها بشکنید. به آرامی مخلوط شیر را اضافه کنید. چند دفعه تابه را تکان دهید تا همه مواد به خوبی پخته شوند و به مدت ۱۰ دقیقه اجازه دهید روی حرارت بماند.
  • در آخر با جعفری خرد شده تزئین و سرو کنید.
منبع: بیر کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *