فال روزانه

فال روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.فال روزانه

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما درحالی که به درخواستی که یک نفر برای کمک از شما کرده است جواب می‌دهید، زندگیتان از یکنواختی در می‌آید. ماه کامل در شششمین خانه شما یعنی خانه جزئیات قرار دارد و شما را ترغیب می‌کند کارهایتان را با روش‌های قدیمی خود انجام دهید. ولی شما باید روشی مخالف را در پیش بگیرید تا بتوانید در مدت زمان کمتر کارهای بیشتری را انجام بدهید.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما الان در قسمت آفتابی خیابان قدم می‌زنید! و اگر احیانا به مشکلی هم بربخورید آن مشکل رفع می‌شود. امروز درحالیکه بهرام وارد پنجمین خانه تان یعنی خانه “خودجوشی” می‌شود، شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کنید. به جای اینکه هر تصمیمی را سبک و سنگین کنید، به اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد عمل کنید. اولین ایده بهترین ایده است!!

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

  هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می‌کنید که از دیدگاه‌های افراد دیگر پیروی نکنید، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می‌سازد.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز احساس می‌کنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود کشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر که جلوتر می‌روید نسبت به کارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی که به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام کردن کارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

قبول کردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده‌اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می‌توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می‌کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز با ظاهر مثبت و ادعای شهامت نمی‌توانید دیگران را قانع کنید. اما اشتیاق شما جانشین معتبری برای کار سخت نیست و نمی‌توانید به آرزوهای جاه طلبانه خود برسید. اگر اهداف خود را زیادی بالا بگیرید باید قادر باشید که بر تمام موانع غلبه کرده و به موفقیت برسید اما انتظار نداشته باشید که سریع به نتیجه برسید. احتمالا بیشتر از آنکه فکرش را بکنید نیازمند وقت و انرژی هستید.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته‌اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج‌های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می‌کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه‌ترین کار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

– فال روزانه در روز ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *