فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما به سوی تغییری شدید و هیجان انگیر پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده هراس نداشته باشید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.فال روزانه

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

دوستان‌تان شاید امروز کمی‌ برایتان ایجاد زحمت کنند، چرا که شما می‌خواهید در فعالیت‌ها و کارهایشان به آنها ملحق شوید. شما شاید خودتان هم کارهای دیگری داشته باشید، اما اگر نتوانید کارهایتان را با برنامه ریزی زمانی خود هماهنگ کنید عصبانی خواهید شد. در نهایت شما باید یک نفر را از خودتان ناامید کرده و دست رد به سینه‌اش بزنید. اگر به برنامه‌های شخصی خود برسید شادتر خواهید بود.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه‌های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات‌تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می‌دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه‌هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند  شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر  بهتر است فکر کنید.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز دوست دارید که به دیگران کمک کنید، اما ممکن است توانایی تأثیر گذاری لازم را نداشته باشید. شما به نقطه ای می‌رسید که خودتان رامدام در حال کمک کردن خواهید دید و آرزو می‌کنید که ای کاش قادر بودید از آن موقعیت خارج شوید. ولی خودتان را در موقعیتی قرار داده اید که دیگر امکانی برای عقب نشینی وجود ندارد. پس به پیش بروید و به کارتان ادامه دهید. این دوران آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید طول نخواهد کشید، ولی بعد از آن حس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می‌کنید می‌توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه‌ای از زندگی‌تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه‌ای سخن می‌گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می‌کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد، ایده‌هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه‌ای خلق کنید.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز امکان دارد یک نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌کنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. سرباز زدن از همکاری با دیگران کار منطقی ای نیست، برای اینکه بهتر است قبل از اینکه دست به عمل بزنید بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود کردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول کردن همه چیزهایی که بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز در حالیکه فکر می‌کنید انرژی و وقتتان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می‌رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می‌کردید کارها راحت تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از اینکه در آخرین لحظه و تحت فشار و زور مجبور شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست به کار شوید.

– فال روزانه در روز ۲۵ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

  شما در دروازه‌های آغازین یک مسابقه هستید و باید اولین قدم خود را بردارید. اما متعادل کردن نیازهایتان برای اینکه راحت‌تر به خط پایان برسید کار مشکل و پردردسری است، به خصوص اگر افراد دیگری هم این کار را شروع کرده باشند. اما با سرعت حرکت کردن آنقدر کارساز نخواهد بود، که آهسته رفتن و توجه کردن به جزئیات کم اهمیت مفید است. به جای اینکه به قضاوت‌های خودتان اتکا کنید، موفقیت خود را از دید اطرافیانتان تخیمن بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *