فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز بسیار برای‌تان سخت است که بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا که شما سرکش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌کنید که اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد کنید. شناختن نقش خود در کشمکش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت کنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان کنید. زمانیکه شما بفهمید که مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

وقتی که زبان شما در بیان کردن احساسات درونی‌تان ناتوان می‌شود، برقراری ارتباط برایتان مشکل می‌شود. اکنون با وجود این، کلمه‌های صحیح در مواقع بحرانی به یاریتان می‌آیند و شما را مطمئن می‌کنند که به هدفتان خواهید رسید. حرفهایی را که می‌خواهید بزنید تا جایی که می‌توانید خلاصه کنید، سپس به دیگران اجازه پاسخ دادن بدهید.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

موجی قدرتمند از عدم اطمینان امروز شمارا  به طور کامل شسته و با خود می برد! و شما می فهمید که چند روز آینده سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. اما حالا برای شما سخت است که جلوتر از چند روز آنیده را ببینید و نهایی کردن برنامه هایتان امری غیر ممکن است. متاسفانه امروز تمام توانایی هایتان تبدیل به استرس و نگرانی می شود. اما از شما انتظار می رود تا که تا موقعی که آبها از آسیاب بیفتد فقط صبر کنید و فعلا تصمیم نهایی نگیرید.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلى خوبى است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادی از شما خواهند داشت. ولى باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

  هم اکنون وارد شدن به یک رابطه دوستانه جدید مزایای خیلی زیادی برای شما دارد. اما گر به جزئیات بی توجه باشید، کارهای خیلی ارزشمند شما ضایع خواهد شد. فضایی خیلی رمانتیک که همه چیز رویایی به نظر می‌رسد ایجاد نکنید. داشتن افکار مثبت معجزه آسا خواهد بود، اما این افکار نمی‌تواند جایگزینی برای کارها و مسئولیت‌های به حساب بیاید! پس پاهایتان باید روی زمین باشد و واقع بین باشید.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگر چه ممکن است احساس کنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممکن است رشد کنند و به طور موقت بر شما غلبه کنند. یک تصور زیبا برای خود ایجاد کنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا کنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینکه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این کار افرادی که از شما حمایت می‌کنند را ازتان دور کرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد  در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می‌توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی که با ایمان و اعتقاد کامل یک رابطه دوستی را شروع می‌کنید، از احساسهایتان هم صحبت کنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

– فال روزانه در روز ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه شما امروز احساس می‌کنید که کاملا از اهداف و کارهایتان بازداشته شده‌اید،‌ قادر نیستید که خود را از فاش کردن خوش بینی هایتان بازدارید. این در رابطه با آن نیست که شما آگاهانه به دنبال افکار مثبت هستید. بلکه در رابطه با این است که بهترین نقطه قوت شما اکنون توانایی تان برای وسعت دادن افکارتان است و مستقیما درک می‌کنید که چگونه کارها را برای رسیده به نتایج مورد نظرتان سر و سامان دهید. اهداف خود را مشخث کنید و بعد به تدریج در جهت به حقیقت رساندن رویاهایتان گام بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *