بارداریسلامتی

۶ راه برای دختردار شدن

۱٫ برای دختردار شدن سیب نخورید

این یک واقعیت است که خوردن یک عدد میوه سیب در هر روز، انسان را از رفتن به دکتر دور نگه خواهد داشت. اما، هنگامی که شما به عنوان فردی تصمیم می گیرید تا در آینده، فرزند دختری داشته باشید، بهتر است از خوردن سیب برای مدتی اجتناب کنید. به یاد داشته باشید که سیب طبیعت اسیدی کمتری را دارا می باشد و مصرف آن باعث می شود تا بدن فرد تمایل زیادی برای ایجاد یک محیط مناسب به منظور زنده ماندن اسپرم های به وجود آورنده پسر، در مخاط واژن هر زنی به وجود می آورد. از این رو، افرادی که خواهان داشتن نوزاد دختری هستند، باید از مصرف سیب در دوران قبل از آغاز بارداری خود که توسط یک پزشک متخصص زنان و زایمان برنامه ریزی شده است، اجتناب کنند. البته به خاطر داشته باشید که این افراد پس از عبور از هفته های تلاش برای باردار شدن باید سعی کنند تا تعادل محیط داخلی واژن خود را به هم بزنند.

۲٫ اگر می خواهید جنسیت جنین دختر باشد تخم مرغ بخورید

از آن جایی که تخم مرغ یک منبع غنی از کلسیم است، بنابراین شانس فرد مصرف کننده را برای داشتن یک نوزاد دختر، به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. مصرف منظم تخم مرغ در دوران قبل از بارداری کمک زیادی به فرد برای دختر شدن طبیعی جنین داخل رحم او خواهد کرد. به خاطر داشته باشید، از آن جایی که تخم مرغ از خانواده غذاهای اسیدی به شمار می رود، مصرف آن سبب افزایش میزان PH واژن زنان شده و کمک می کند تا شرایط برای زنده ماندن اسپرم های به وجود آورنده پسر سخت شود.

۳٫ سبزیجات با برگ سبز بخورید تا صاحب دختر شوید

جالب است بدانید که سبزیجات دارای برگ سبز که سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها هستند، بهترین مواد برای بقای اسپرم های به وجود آورنده دختر به شمار می روند. در میان سبزیجات برگ سبز، کلم بروکلی یکی از بهترین نوع سبزیجات است که حاوی مقدار بالایی کلسیم و منیزیم، به همراه ویتامین های A، C و K می باشد.

۴٫ اجتناب از مصرف مواد غذایی قلیایی به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین

اگر شما هم در رده خانم هایی قرار دارید که تصورات داشتن یک نوزاد دختر را در سر خود می پرورانید، باید از مصرف بیش از حد غذاهای قلیایی اجتناب کنید. در واقع، پزشکان متخصص زنان و زایمان ادعا می کنند که لیست مواد غذایی روزانه شما در دوران قبل از باردار شدن باید بیشتر شامل موادی مانند خرما، موز، کشمش و آجیل باشد. به یاد داشته باشید که مواد غذایی قلیایی محیط را برای زنده ماندن اسپرم های به وجود آورنده دختر ناسالم خواهد کرد. در نتیجه، آن ها نمی توانند در برابر محیط قلیایی واژن، از خود مقاومت نشان دهند.

۵٫ اجتناب از مصرف نوشیدنی های قلیایی برای داشتن جنین دختر

زنانی که برای اولین بار، فکرشان درگیر داشتن یک نوزاد دختر می شود، باید از نوشیدن مواد قلیایی به شدت خودداری کنند. در واقع، به یاد داشته باشید از آن جایی که بطری های آب و مواد غذایی موجود در فروشگاه ها شامل سطح بالایی از مواد قلیایی هستند، به همین دلیل افرادی که خواهان فرزند دختر می باشند، باید از نوشیدن این آب های بسته بندی شده و خرید مواد غذایی قلیایی جدا خودداری کنند. علاوه بر این موارد، به عنوان فردی که قصد به دنیا آوردن فرزند دختری را دارید، فراموش نکنید به دلیل این که چای های گیاهی دارای مقدار زیادی مواد قلیایی هستند، بنابراین اجتناب از مصرف این نوشیدنی ها گام اساسی برای داشتن فرزند دختر به حساب می آید. در واقع، نوشیدن چای های گیاهی می تواند سطح اسیدیته دستگاه تناسلی زنان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

۶٫ برای داشتن جنین دختر موز نخورید

همانطور که می دانید میوه موز، شامل بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی، به خصوص پتاسیم مورد نیاز بدن انسان ها است. اما، فراموش نکنید که مصرف مقدار کافی از پتاسیم باعث می شود تا محیط واژن شما قلیایی شود، که بروز این حالت به زنده ماندن کروموزوم Y که اسپرم های به وجود آورنده پسر به شمار می رود، کمک زیادی خواهد کرد. به یاد داشته باشید هنگامی که خانمی بیش از حد پتاسیم مصرف کند، محیط واژن او حالت قلیایی به خود گرفته و حالت اسیدی محیط واژن را از بین خواهد برد. در نتیجه، کروموزوم X که اسپرم به وجود آورنده دختر است نمی تواند در چنین فضایی زنده بماند.

 

منبع: مامانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *