تغذیه و تناسب اندامورزش

چالش ۲۷ روزه برای افزایش سایز باسن

امروزه بسیاری از خانم ها پیگیر راهکارهایی برای افزایش حجم باسن و خوش فرم و حجیم کردن باسن هستند. همان‌ طور که می دانید یکی از مهم‌ترین عضلاتی که تاثیر بسیاری در زیبایی و تناسب اندام خانم ها ورزشکار دارد عضلات باسن و ران است؛ این ورزشکاران یکی از مهم‌ترین اهداف خود را در تقویت و ساخت این قسمت های بدن قرار می دهند؛ به همین سبب گروه عطارباشی در این مقاله قصد دارد تا شما را با تمرینات مختلف بر روی این عضلات از بدن آشنا کند.

باسن شما بیش از اندازه کوچک است؟

اگر احساس می کنید که باسن شما بیش از اندازه کوچک است و در آرزوی افزایش حجم باسن هستید، می توانید با پیروی از یک برنامه ورزشی شخصی و یک برنامه رژیم غذایی مناسب، باسن تان را خوش فرم و حجیم کنید؛ به یاد داشته باشید که فقط با پشتکار و تلاش و انجام منظم ورزش می توانید به اندام ایده آل برسید.

اهمیت زیبایی و تناسب عضلات ران و باسن فقط مربوط به ورزشکاران نمی‌ شود و برای هر شخصی ضرورت دارد که به جذابیت و قدرت کامل برسد.

اهمیت تمرینات عضلات پا

هنوز هم برخی ورزشکاران، از اهمیت عضلات پا و به ویژه تمرین های پایه و اصلی نظیر اسکات غافل هستند؛ شاید آنها نمی دانند که کلید طلایی عضله سازی و چربی سوزی در گرو این عضلات است.

تحت تاثیر قرار داشتن این عضلات، به وسیله تمرینی چند مفصلی و پایه مثل اسکات می تواند ترشح هورمون تستسترون را به حد بسیار زیادی افزایش دهد.

همچنین می تواند بر روی عضله سازی بالاتنه نیز تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد؛ به جای مصرف هورمون هایی که باعث عوارض فراوان خواهند شد، بهتر این است که بر روی تمرینات پا تمرکز بیشتری داشته باشید و حرکات مربوطه را بهتر انجام دهید.

خبر خوب این است که شما می توانید بدون داشتن امکانات خاصی، بسیاری از این تمرینات را برای تقویت عضلات پا انجام دهید.

چالش ۲۷ روزه

ما برای شما یک چالش ۲۷ روزه برای حجیم شدن پا و افزایش حجم باسن طرح ریزی کرده ایم که شما می‌توانید با انجام منظم این تمرینات، بدن تان را شگفت زده کرده و خود را به یک بدن زیباتر دعوت کنید.

به یاد داشته باشید که شما با هر نقش و مسئولیتی، به عنوان یک کارمند، خانه‌دار، ورزشکار و هر شغل و شرایط زندگی که دارید، به دلایلی که گفته شد تقویت این عضلات برای بدن شما بسیار مفید هست؛ چرا که پاها به عنوان ستون و پایه بدن باید تقویت شوند؛ به ویژه در سنین بالا باید همراهان خوب و بی آزاری برای افراد باشند؛ پس از اهمیت دادن به عضلات پا هیچ گاه غافل نشوید.

حرف آخر

گروه فیتامین همچنان تاکید دارد که راز دستیابی به جذابیت و تناسب اندام، در انجام منظم ورزش (برنامه ورزشی مناسب)، داشتن رژیمی متعادل و سالم و پرهیز از بی‌تحرکی نهفته است.

منبع: فیتامین

One thought on “چالش ۲۷ روزه برای افزایش سایز باسن

  • سارا

    لانگز و اسکات چگونه است میشه توضیح بدید؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *