سلامتیسلامتی پوستنکات سلامتی

راهکارهایی برای رفع سیاهی زیر بغل ، آرنج و زانو در خانه

برای برخی از افراد سیاهی طبیعی در ناحیه آرنج و زانو و حتی زیر بغل ممکن است ناراحت کننده باشد مخصوصا برای خانم ها این مساله از اهمیت بیشتری برخوردار است . علاوه بر مساله زیبایی که بیشتر مورد توجه خانم هاست و مشکلاتی را در انتخاب لباس برایشان دارد ، سیاهی زانو ممکن است برای آقایان نیز ناراحت کننده بوده و باعث ایجاد برخی از سوتفاهم ها شود (چرا که برخی از افراد اعتقاد دارند سیاهی زانو در آقایان نشانه داشتن ارتباط جنسی است ) . در هر صورت بسیاری از افراد میل دارند این سیاهی ها را از بین ببرند . در این بخش از مجله اینترنتی عطارباشی قصد داریم یک درمان خانگی برای رفع سیاهی زیر بغل ، آرنج و زانو را به شما معرفی کنیم لطفا همراه ما باشید .

درمان خانگی برای رفع سیاهی زیر بغل ، آرنج و زانو

افراد زیادی بخصوص خانم ها از سیاهی زیر بغل ، آرنج و روی زانوی خود ناراحت هستند و این مسئله آنها را اذیت می کند چرا که در مجالس نمی توانند لباس مورد نظر خود را بپوشند . معمولا بخش ه­ایی از پوست زیر بغل ، آرنج و زانو تیره تر از بقیۀ نقاط است که این سیاهی در اثر لایه ­ای از سلول­های مرده بوجود می آید . بهترین و راحت ترین روش استفاده از لایه بردارهای طبیعی است :

لایه برداری طبیعی پوست

شما میتوانید برش­ های نازکی از لیمو را قبل از دوش روزانه خود روی محل ­های تیره بمالید و در حین دوش گرفتن با استفاده از سنگ ­پای نرم روی نواحی تیره بکشید تا محوتر شود . بعد از دوش هم آبلیمو روی نواحی تیره بمالید . به تدریج مشاهده خواهید کرد که کم کم تیرگی این قسمت ها از بین میرود . البته دوش گرفتن ضروری نیست یعنی اگر نخواستید دوش بگیرید بگذارید آب لیمو ۳۰ دقیقه روی نواحی تیره بماند سپس با آب گرم بشوئید . این فرآیند را تا زمانی که نتیجۀ مطلوب گرفتید تکرار کنید بعد از شست و شو به پوست این نواحی کرم مرطوب کننده بمالید چرا که مرطوب کننده از التهاب بعد از لایه برداری جلوگیری می­ کند . توجه داشته باشید آب لیمو روشن کننده است اما چند هفته طول می­ کشد تا به نتیجه برسد . قرار دادن لیموهای اضافی در بسته بندی و گذاشتن آنها در فریزر برای دفعۀ بعد میتواند از خرابی آنها جلوگیری کند .

همچنین شما میتوانید مقداری زردچوبه را با ماست ، عسل و آبلیمو مخلوط کنید تا یک ماده خمیری مانند به دست آید ، سپس آن را برای ۱۰ دقیقه روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و بعد بشویید .

منبع: بیرکلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *