فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

  ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز به قدرت و تسلط دیگران معترض هستید، برای اینکه دوست ندارید از دستورات دیگران اطاعت کنید. شما فکر می‌کنید که خودتان بهتر می‌دانید کارها را چگونه انجام دهید و دوست دارید مورد تحسین و احترام واقع شوید. این می‌تواند برای شما فرصتی باشد که به دیگران نشان دهید چقدر باهوش هستید، پس اجازه ندهید که هر کسی در مورد برنامه‌های شخصی تان نظر بدهد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما ممکن است امروز مانند یک کوه آتشفشان باشید، با تمایلی شدید، برای ساختن چیزی که در حال وقوع است و فشارآن روی شما بسیار زیاد است. اما نتیجه نیازی نیست که ناگهان بروز کند. شما باید به دور و بر خود  توجه داشته باشید و بر احساسات خود درتمام روز کنترل داشته باشید. آگاهی و هوشیاری راهگشای تغییر مثبتی است اگر شما مایل باشید که از مرحله و قلمرو آشنایی پایین بیایید و به قلمرو نا شناخته‌ای وارد شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرفهایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

تفریح کردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می‌توانید یک تفریح متفاوت برای خودتان پیدا کنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را کاملاً با تفریح کردن مشغول نگه دارید، برای اینکه ماه در دهمین خانه تان شما را تشویق خواهد کرد که مسئولیت پذیر باقی بمانید. مادامی که شما تلاش می‌کنید که تسلیم تن پروری نشوید، قادر خواهید بود که هر دو کار را با هم انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 نظر شما درباره عشق می‌تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست که شما نمی‌خواهید با شخص مورد نظرتان رابطه خودمانی و راحتی داشته باشید؛ بلکه به این معنی است که شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممکن است بین اینکه کدام یک از دو راه زیر را انتخاب کنید گیج و پریشان شوید: رسیدن یا دوری کردن؟؟؟ می‌توانید این کار را برای خود آسانتر کنید؛ می‌پرسید چگونه؟  به این فکرنکنید که شخص مورد علاقه تان عکس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افکار مثبت خود را آرام کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده‌اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما می‌خواهید ترسها و نگرانی‌های خود را در برابر مسائل مالی آشکار سازید و می‌خواهید بدانید که آنها واقعی اند و یا فقط زاده فکر و خیالتان هستند. شما دوست ندارید دیگران در موردتان قضاوت کنند، بنابراین سعی می‌کنید عصبانیت خود را مخفی نگه دارید. البته دوستان و خانواده تان حس می‌کنند که شما مشکلی دارید، اما آن را به زبان نمی‌آورند؛ برای اینکه می‌دانند این شرایط شما موقتی است. شما مجبور نیستید تمام جزئیات را برای آنها شرح دهید، اما اگر از نگرانی‌هایتان بهشان بگویید، این کارتان باعث می‌شود کمکهایی را دریافت کنید که انتظارش را نداشتید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما پروژه های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته داند که نیاز به به کارهای هنرمندانه تر احساس می‌شود. و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما ممکن است آرزوهای و ایده های بزرگی برای امروزتان داشته باشید، و معتقد هستید که تاکنون کارهای زیادی را انجام داده اید، اما به نظر می رسد اوضاع آن جوری که شما فکر می کنید پیش نمی رود و آنها بیش از روال هر روز طول می کشند. سعی کنید گیج نشوید، برای آن که احتمالا آنها حتی بیش از پیش آهسته پیش می رود. در عوض، قبول کنید که برنامه های بلند مدت شما بسیار با اهمیت تر از کارهای ساده ای هستند که شما در لیست امروزتان دارید. سعی نکنید که وظایف خود را با عجله انجام دهید، به خود آرامش داده و حساب شده عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما چه بچه داشته  باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *