تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزننکته های تغذیه ای

کاهش اشتها و لاغری سریع با فرمولی معجزه آسا

یکی از پیامدهای زندگی صنعتی و شهری افزایش وزن است . یقینا اکثر افرادی که دچار اضافه وزن هستند تصمیم به کاهش وزن میگیرند و اینجاست که با یکی از مهمترین مشکلات این مسیر روبرو میشوند یعنی ” احساس گرسنگی “. اخیرا متخصصان تغذیه به نکته جالبی دست یافته اند . وقتی قصد دارید وزن خود را کاهش دهید ، به دلیل دریافت کالری کمتر مدام گرسنه می شوید اما اگر بتوانید میزان فیبر غذای خود را افزایش دهید ، آنگاه کمتر احساس گرسنگی سراغ تان خواهد آمد . با مجله اینترنتی عطارباشی همراه باشید تا فرمولی معجزه آسا برای کاهش اشتها و لاغری سریع را خدمت شما تقدیم کنیم .

فرمولی معجزه آسا برای کاهش اشتها و لاغری سریعفرمولی معجزه آسا برای کاهش اشتها و لاغری سریع

طبق نتایج این تحقیقات ، برای ایجاد احساس سیری و کاهش اشتها بهترین راه استفاده از غذاهای با فیبر بالا محسوب می شود البته باید توجه کنید که برخی غذاها در عین حال فیبر زیاد و چربی و کالری بیشتری هم دارند . اگر می خواهید احساس گرسنگی به سراغتان نیاید و به سرعت وزن کم کنید ، از لیست غذاهای زیر استفاده کنید . مزیت غذاهای این لیست این است که فیبر آنها زیاد و چربی و کالری شان کم است . این غذاها سبک هستند و می توانید به عنوان میان وعده آنها را مصرف کنید تا در طول مدت رژیم به سرعت لاغر شوید .

غذاهای حاوی فیبر

تمامی سبزیجات دارای فیبر میباشند و میتوانند نیاز بدن به فیبر را تامین کنند از جمله تربچه که ترد و طعم دار است و کالری بسیارکمی دارد . این سبزی بدون چربی را به راحتی می توانید در یخچال نگه داری کنید و به عنوان میان وعده آن را میل کرد . در میان سبزیجات ، بیشترین فیبر از آن تربچه ها نیست ، اما درعوض با مصرف ۹ عدد تربچه، حدود ۲۰ کالری و ۲ تا ۳ گرم فیبر دریافت می کنید ، اگر دوست ندارید تربچه را خالی بخورید، آن را به سالاد خود اضافه کنید تا تندی کمی هم به سالاد خود داده باشید .

فرمولی معجزه آسا برای کاهش اشتها و لاغری سریع
نخود از غذاهایی است که فیبر بالایی دارد . نصف فنجان نخود پخته شده ۱۴۰ کالری و ۶ گرم فیبر دارد ، اگر طعم آجیل مانند نخود را دوست دارید ، می توانید آن را به تنهایی یا در کنار وعده های غذایی اصلی خود مصرف کنید . یک عدد گلابی می تواند احساس گرسنگی شما را از بین ببرد و مقدار زیادی فیبر را وارد بدن تان کند ، یک گلابی رسیده ی کوچک تنها ۸۵ کالری دارد، اما ۵ گرم فیبر برای شما فراهم می کند . نگهداری گلابی کمی دشوار است سعی کنید گلابی ها را خیلی خوب انتخاب و از آنها به خوبی نگهداری کنید و دیگرمجبور نمی شوید پس از مدت کوتاهی آنها را دور بریزید و پول خود را هدر دهید .

نخودفرنگی سرشار از فیبر بوده و نگهداری و انجماد آن هم فوق العاده راحت است. نصف فنجان نخودفرنگی ۶۲ کالری، ۴٫۴ گرم فیبر و ۴ گرم پروتئین دارد، می توانید نخودفرنگی را به سالادهای خود اضافه کنید و هرجا مایلید، نخودفرنگی را به غذاهای خود اضافه کنید، اگر می خواهید نخودفرنگی عضو اصلی غذای شما باشد، حتما از دستورالعمل های غذاهای کم کالری استفاده کنید .

فرمولی معجزه آسا برای کاهش اشتها و لاغری سریع
استفاده از گل کلم، بهترین گزینه و ارزانترین راه برای اضافه کردن فیبر به رژیم غذایی است، یک فنجان از این سبزی ۲٫۵ گرم فیبر، ۲ گرم پروتئین و تنها ۲۵۵ کالری دارد ازآنجایی که گل کلم سبزی محبوب و فراوانی است، با جست وجویی ساده در اینترنت، دستورالعمل های بسیار زیادی برای تهیه ی غذاهای حاوی گل کلم خواهید یافت. این سبزی ترد را می توانید خام بخورید یا می توانید مانند پوره ی سیب زمینی، پوره ی گل کلم تهیه کنید برخی از مردم از آن در تهیه ی پیتزا استفاده می کنند . البته لازم به ذکر است عوامل زیادی در رسیدن به تناسب اندام تاثیر گذار است و در کنار این برنامه غذایی باید به ورزش و تحرک بدن نیز توجه داشت .
منبع: بیر کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *