فال روزانه

فال روز جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما باید شروع کنید به ساختن و بنا کردن آنچه که دیروز آغاز کرده بودید. روابط به هم خورده شما امروز می‌تواند به شکلی درآید که شما می‌خواهید. اقدام صحیح، حسی را در شما ایجاد می‌کند که ببینید نقشه‌ها و طرح‌های گذشته‌تان در حال عملی شدن هستند. اما مسایل گره خورده را برای روز دیگری رها کنید. فقط مطمئن شوید که وقت کافی برای تمام کردن کاری که شروع کرده‌اید، دارید.فال روزانه

فال روزانه

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت  کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنش‌ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترس‌های شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی‌شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده‌اند.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز مثل قدیمی ” پیام آوران را شکار نکنید” شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است که اصلاً به فرد مذکور توجه نکنید. در عوض بدون فکر کردن به مقصد بی‌درنگ افکار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما در درون خودتان به جواب هم می‌رسید و این موضوع ربطی به افراد دیگر ندارد.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌‌‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره‌گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه‌هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 ممکن است مجبور باشید این روزها به گامی که در زندگی برمی‌دارید توجه بیشتری داشته باشید چرا که اخیرا زیاد به کارهایتان فکر نمی‌کنید و آنها را بدون تامل و توجه انجام می‌دهید در حالیکه معمولا این طور عمل نمی‌کنید؛‌ شاید از این بی فکری خود خشمگین شوید ولی الان زمان آن نیست که بخواهید آن را بپوشانید و انکار کنید. سعی کنید در هنگام عصبانیت احساسات خود را بروز ندهید. به هر حال،‌ امروز اوضاع بهتر نخواهد شد. آنچه که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم کنید،‌ در راهی گام برندارید که مانند موقعیتی که قبلا داشتید شما را آسیب پذیر و شکننده کند.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز شما آرزو می‌کنید که ای کاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر کارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشکالی ندارد که کمی‌خودتان را تغییر دهید. لزومی ندارد به خاطر اعتماد به نفس متکبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است که با ملایمت و نرمی رفتار کنید. البته این ملایمت به حرفهایی که می‌زنید مربوط نمی‌شود بلکه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.

– فال روزانه در روز ۱۴ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید یک آدم معمولی باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را ناراحت کنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *