فال روزانه

فال روز یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اتصال خورشید – مریخ امروز در دهمین خانه از موقعیت اجتماعی شما ایستاده است. این یعنی اینکه که تاکید زیادی بر کارو شغل شما در اجتماع دارد. اما ایده‌های جالب و خوب شما ممکن است به و سیله فردی که نمی داند شما چه کار بزرگی می‌توانید برای اجتماع بکنید به عمل در نمی‌آیند. حمله کورکورانه در مقابل آنها فقط می‌تواند نیرو آنها را افزایش دهد و شما مجبورید که عقب نشینی کنید. امواج منفی را نادیده بگیرید و سعی کنید مکانی برای آرامش خود پیدا کنید تا بتوانید همه امروز را تحمل کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راهها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

نسبت به دیروز امروز برایتان راحت‌تر است که تصمیم مهمی‌بگیرید. اما خیلی اهمیت دارد که همین امروز این کار را بکنید، چون فردا تصمیم‌گیری باز هم سخت‌تر خواهد شد. عطارد با پلوتو که در جلویش قرار دارد گفتگو و گپ دوستانه‌ای دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از این گفتگو سود ببرید. چرا که موضوعات پنهانی را آشکار می‌کند و مشکلات را به شما نشان می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می‌شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی‌تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می‌شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار کرده است؛ نگرانی زیادی راجع به آنچه که در سر فکر می‌کنید و آنچه که واقعا در قلبت دارید احساس می‌کنید. ممکن است به خودت اعتراض کنی که چراعواطف خود را درگیر کارهایت می‌کنی. اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باش، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می‌کند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما در این روزها دارای توانایی و قدرت درونی بسیاری هستید، این امر موجب شده است تا  اعتماد به نفس شما پیش از پیش تقویت شود تا  افکار و نطرات دیگران راجع به شما تغییر کند، هم چنین سمت و سوی جدیدی را به خود بگیرد. این مطلب که شما خود را باور دارید مانند یک سکو عمل می‌کند و شما را به بالاترین نقطه پرتاب خواهد کرد. فقط باید در رفتار خود دقت داشته باشید تا بتوانید از این سکوی پرتاب به نحو عالی استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 امروز فعالیت‌های خیلی زیادی دارید که باید یکی پس از دیگری بهشان بپردازید و اصلا وقت ندارید بینشان استراحت کنید. شما احساس ناامیدی می‌کنید چرا که فکر می‌کنید همه مردم از اتفاقات روی داده خبر دارند الا شما!! شما با سئوال کردن می‌توانید چیزهای زیادی بفهمید و اگر این کار را بکنید می‌فهمید که دیگران به آن اندازه‌ای که شما فکر می‌کردید اطلاعات ندارند!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی‌ به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس کنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می‌توانید مثل یک شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نکید که شما در این بازی برنده نشده‌اید بلکه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 امروز کارهای بی‌معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرشها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز دوست ندارید مرتکب هیچ اشتباهی شوید چرا که ماه کامل وارد پنجمین خانه از “تفریح و بازی” شما می‌شود. شما نمی‌خواهید کاری انجام دهید که فرصت شادمانی را از شما بگیرد. متاسفانه وقتی  که تلاش می‌کنید تا اسباب راحتی دیگری را فراهم کنید ممکن است زیاده از حد کوشش کنید. در کار خود اغراق نکنید؛ چرا که باعث می‌شود دیگران این کار شما را به عنوان راهی بدانند که می‌خواهید از مسائل واقعی و جدی زندگی فرار کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۹ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

بازی کردن نقش یک گزارشگر تبلیغاتی کاری نیست که شما به عنوان کاری تفریحی انجام دهید، اما ظاهراً امروز چاره دیگری جز انجام دادن این کار ندارید. این کار یک شغل جدی است و شما برای این کار باید به همه اتفاقاتی که قرار است بیفتد پی ببرید. اگر به بن بست خوردید تسلیم نشوید. مادامی‌که شما زیاد به خودتان سخت نگیرید کارتان استمرار نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *