تغذیه و تناسب اندامنکته های تغذیه ایویتامین و مواد معدنی

مصارف شیر خشک برای بزرگسالان و ورزشکاران

شیرخشک برای بزرگسالان در سال های نه چندان دور حکم مکمل‌هایی همچون پودرهای پروتئینی داشتند که به شکل امروز درسطح داروخانه های معتبر فراگیر نشده بودند. علی‌الخصوص بدنسازان، بخش عمده‌ای از پروتئین و کالری مورد نیاز روزانه خود را از شیر و شیر خشک می گرفتند. دراین بخش از مجله اینترنتی عطارباشی به مصارف شیر خشک برای بزرگسالان و ورزشکاران می‌پردازیم. با ماهمراه باشید!

حتما شما هم فکر می‌کنید که شیر خشک تنها خوراک نوزادانی است که از نعمت شیر مادر دور محروم هستند، ولی این گونه نیست. بعضی ازورزشکاران مخصوصا بدنسازان که به ارزان قیمت بودن مکملی که مصرف می‌کنند، اهمیت می دهند، از شیر خشک بهره می‌برند و همچنین مدت زمان زیادی است که بزرگسالان به ویژه خانم ها برای چاق شدن بویژه چاق شدن صورت خود از شیر خشک استفاده می کنند.

مصارف شیر خشک

شیرخشک برای بزرگسالان و ورزشکاران می تواند براساس فرم بدنی هر شخص مفید واقع شود. البته این فایده فقط درجهت افزایش وزن و چاق شدن می باشد. حتما می‌بایست توجه داشته باشید که شیر خشک نمی تواند مواد موثر و مفید خاصی به بدن برساند. برخی از خانم‌ها از شیرخشک برای چاق شدن صورت به طور موقت استفاده می کنند. برخی دیگر معتقد هستند که مصرف روزی یک سیب زمینی آب پز می تواند به چاق شدن صورت کمک فراوانی بکند.

چاق شدن صورت

یک قانون نانوشته کلی می‌گوید که چاق شدن صورت، پروسه‌ای پیچیده است. به این صورت که اشخاص لاغر هنگامی که اقدام برای چاق شدن و افزایش دادن وزن می کنند، نخست شکم می‌آورند و بعداز کل بدن، صورت چاق می شود. اما برعکس درزمان کاهش وزن، نخست صورت لاغر شده و در انتها اعضایی چون شکم، ران و باسن لاغر می شود.

به همین خاطر اشخاص لاغر برای آنکه صرفا صورت خود را چاق کنند و به اصطلاح خود گونه دار شوند، دست به مصرف شیر خشک می زنند. قابل ذکر است که مصرف شیر خشک حتی به صورت منظم و سه الی چهار بار در روز هم می تواند بی‌فایده باشد. همه چی بستگی به نوع بدن شما دارد.

منبع: بیر کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *