فال روزانه

فال روز دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز به اندازه کافی وقت ندارید. شما رویاهای بزرگی در سر دارید و می‌خواهید کارهای متنوع زیادی انجام دهید، اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌هایی که هر لحظه هم بیشتر می‌شوند کار سختی است. مسئولیت‌های اجتماعی تان مانعی برای آرزوهای شخصی تان به حساب می‌آیند، مگر اینکه برای خود مرزی تعیین کرده و فعالیت‌های اضافی را از برنامه خود حذف کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 حتماً لازم نیست تمام فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن طوری که دلتان می‌خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد تنها فردی باشید که این کار را انجام می‌دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 برای شما آشکار کردن آنچه که در قلبتان است همیشه کار آسانی نیست، اما امروز ممکن است ریسک کرده و این کار را انجام بدهید. امکان دارد نتیجه آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رک‌گویی شما ممکن است افراد دیگر را بترساند. صحبت کردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را که نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا کنید. فراموش نکنید که لازم نیست هر چیزی را که در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید به عکس‌العمل اطرافیانتان هم فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 شما ممکن است امروز بسیارتلاش کنید که به فردی از طبقه خودتان نزدیک شوید،‌ اما ممکن است با دیدن اینکه دیگران آنچه که برای شما مهم است را بی معنی و بدون اهمیت می‌دانند ناامید  شوید. اگر اکنون احساس پذیرفته نشدن می‌کنید سعی نکنید انرژی و وقت تان را برای التیام بخشیدن به زخم تان هدر دهید. درعوض، به سفری که در پیش دارید تمرکز کنید. در زندگی شما جایی برای افکار منفی وجود ندارد. به نتایج مثبت بیندیشید و آنها در ذهن خود تصور کنید!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز ممکن است همه شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است که شما از هم اکنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فکر می‌کنید که باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. با وجود این، الان احساس بی قراری می‌کنید و اگر کسی را ببینید که تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی می‌دهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید که کمی از تفریحات خود را کم کنید، حتی قبل از اینکه تعطیلات‌تان به اتمام برسد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوىد سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی‌های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه  باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می‌توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه‌های بزرگ تان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام‌هایی کوچک اما با تعمق و تامل بیشتر بردارید!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امرز با کسی برخورد خواهید کرد که به نظر می‌رسد احساسات شما را تحت تاثیر خواهد داد و شما می‌توانید دست تان را پر نگاه دارید. شاید کششی که در رابطه شخصی وجود دارد به یک نقطه نظر مشترک منجر شود یا اینکه با یکی از همکاران‌تان درگیر می‌شوید. اگر این برخورد در وهله اول پر استرس به نظر می‌رسد، از موقعیت خود عقب نشینی نکنید. به خاطر اینکه حتی در تاریک ترین ابرها هم نقطه نورانی ماه دیده می‌شود پس بدبینانه به ماجرا نگاه نکنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز برای رسیدن به اهدافتان لازم است به دیگران سرویس داده و بهشان بیشتر توجه کنید. حتی اگر دلتان بخواهد کاری را هم به خاطر خود انجام دهید، شرایط طوری است که مجبور می‌شوید مدتی صبر کنید. حالا اگر صدای نفس خود را نشنیده بگیرید از نظر معنوی هم ارزشمند خواهد بود؛ ولی لازم است که ناامیدی و شکست خود را کنترل کنید، وگرنه مانع از لذت بردن شما خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 مهر 1396

– فال روزانه در روز ۳ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیکه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی که ماه هم امروز عصر  وارد این مهمانی کیهانی می‌شود، از اینکه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌کنید آشفته نشوید. از یک طرف شما می‌دانید که ایده‌های بزرگی دارید و آنها متوقف نخواهند شد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید که چقدر کار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نکنید که به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل کنید، موفقترین خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *