فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 با وجود اینکه شما به طور طبیعی با احساسات غیراستدلالی راحت برخورد می‌کنید، اما نمی‌توانید با آنچه احساس می‌کیند ارتباط برقرار کنید. خصوصاً امروز چگونگی رفتار شما مهمتر از صحبتهایتان عمل خواهد کرد. به جای صحبت کردن و در حین صحبت  از یک شاخه به شاخه دیگری پریدن فقط باید با یک رفتار صریح بدون اینکه ابداً نیاز به صحبت کردن داشته باشید شخصیت خودتان را نشان دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه کنند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز در حالیکه برای پیاده روی در طبیعت از خانه بیرون می‌روید، حرکت مؤثر شما به سمت تجربه کردن زیبایی می‌تواند شما را به کار کردن در بیرون از خانه ترغیب کند،. اما حتی اگر شما در خانه تلویزیون تماشا کرده و یا موزیک گوش بدهید نیز لذت خواهید برد. با وجود این اگر در پایان روز شما همچنان بر انجام دادن کارهایی که مهارتهای مخصوصتان را به کار می‌گیرند تمرکز کنید، بهترین احساس را خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما می‌خواهید که از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممکن است این احساس را داشته باشید که آنها حتی به طور کامل حقیقت وجود شما را نمی‌شناسند. تأیید کردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینکه شما نگران این هستید که دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممکن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود کنید. متأسفانه ترس از واکنش دیگران می واند مشکل‌سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر کردن را بپذیرید. شاید این کار، کار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح کردن و سرگرمی‌ نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما طوری محافظه کارانه رفتار می کنید که کسی به احساسات شما پی نبرد. ظاهرا به نظر می رسد که بسیار با موقعیت های زندگی تان درگیر هستید. مردم اطراف شما ممکن است تحت تاثیر نظرات مثبت شما و ژست بخشنده شما قرار بگیرند. با این وجود، شما ممکن است ضربه غیر قابل انتظاری را تجربه کنید که نتوانید تکان بخورید. اما حالا، خوب است که به هر دو جهان توجه کنید. به این ترتیب، می توانید این دو واقعیت غیر قابل مقایسه را در طی زمان با هم ترکیب کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *