فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز بهتر است که بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت‌تر است که با عقل تصمیم‌گیری کنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی‌تان را با حاضر جوابی کنایه‌دار مخفی کنید، پایه‌ریزی کردن برای روابط دوستی‌های مهم سخت‌تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اکنون آنچه را که می‌خواهید با دیگران تقسیم کنید‌، شاید سرعت رسیدن به آروزهای‌تان بییشتر شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

در این روزهای تعطیل ممکن است برایتان کمی‌ درگیری و اختلاف بوجود آید چرا که کسی که همواره برای تان دردسر ایجاد می‌کرد این روزها دوباره سر راه شما قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که برایتان مشکل ساز خواهد شد. اما  این قضیه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا که امتحانی بیش نیست. وظیفه خود را برای حل این بحران انجام دهید ، حتی اگر نمی‌خواهید که احساسات خود را برای دیگری بیان کنید. چرا به کسی نمی‌گویید که واکنشی که در قبال یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان نشان داده‌اید به چه علت بوده که این می‌تواند موضوع را تا حدی روشن و قابل درک کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 ممکن است فردی اکنون وارد زندگیتان شود تا شما را با یک تصور جدید روبررو کند و به یک عرصه جدید تفکر هدایت کند. نیرویی که در برابر تغییرات آینده دوام می‌آورد را هدر نده. حقایقی که کشف می‌کنی می‌تواند شما را از موقعیت ناخوشایندی که در آن هستی خارج کند. جریان‌های متداول روزمره شما را هدایت خواهد کرد، از اینکه آنها را وارد زندگیت کنی نترس.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما احتمالا باید برنامه‌هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می‌شود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می‌یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می‌بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی‌کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می‌رسند نگران نشوید. فقط آن کاری را بکنید که دل تان می‌گوید درست است، حتی اگر کسی را مایوس می‌کند. به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌کنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درک کنید. با وجود این اکنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد کنید. انتظار نداشته باشید که زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را که مهم‌تر است را ترجیح دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز در حالیکه ماه وارد سومین خانه شما یعنی خانه مربوط به محیط اطرافتان می‌شود، شما توانایی فرار کردن از مکان‌های شلوغ و دیوانه کننده را ندارید. اما فقط به خاطر اینکه کمی بیشتر جلب توجه کنید، یکنواختی‌های روزانه را تبدیل به نمایش‌های عاشقانه نکنید!!‌ درعوض از هوش خود استفاده کنید تا دیگران را هم گرفتار کنید. اگر شما عضو کاملی از یک تیم باشید بیشتر مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

وقتی که شما امروز از احساسات جدید خود صحبت می‌کنید، قادر نیستید آنها را از رویاهایتان تمیز دهید. با همه این احوال برای برخوردار شدن از یاری دیگران بهشان تکیه نکنید، چرا که آنها همه حقیقت و وقایع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خیلی دوست دارید بدون هیچ چشم داشتی دیگران را در جریان مراحل پیشرفت معنوی خود قرار دهید، در حالی که بر روی مشکلات غیر قابل حل کار می‌کنید احساس بهتری نیز نسبت  به خودتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال  امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما تمام تلاش تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده اید و اکنون احساس می‌کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون،  به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید. اکنون اولویت بخشی به کارهای تان بسیار مهم است،‌ برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می‌آید حرکت کنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *