فال روزانه

فال روز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز یاس و ناامیدی تان به نقطه جوش می‌رسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر می‌شوید!! باوجود اینکه شما مسئولیت‌های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده‌اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! شما خیلی راحت می‌توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می‌توانید با عمل کردن به موقع به قول‌هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما فردی هستید که به تازگی تصمیمات‌تان را در دقیقه نود می‌گیرید. اگر قرار باشد در رابطه  با موضوعی تصمیم بگیرید، این تصمیم را نمی‌گیرید تا آن که از طرف دیگران بر شما اجباری واقع شود. بهتر است به این کار خود پایان دهید زیرا مواقعی پیش می‌آید که ضررهای بسیاری متحمل شوید و یا این که سود و منفعتی را که باید به دست بیاورید به خاطر تعلل از دست می‌دهید. بخصوص اگر شخصی را دوست دارید و  تصمیم دارید با او ازدواج کنید توصیه می‌کنیم که این موضوع را به تعویق نیندازید زیرا ممکن است شخصی که او را دوست دارید ازدواج کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

هم اکنون توجه کردن به رژیم غذایی تان از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی شما دوست دارید برنامه منظم روزانه خود را ادامه دهید. شاید برخی برنامه‌های غیرقابل پیش بینی در محل کار شما را مجبور کند رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی تان را تغییر دهید و در نتیجه این تمرینات خیل سختی خواهید کشید. خوشبختانه شما می‌توانید در مشکلات و سختی‌ها به یک دوست و یا همسر خود تکیه کنید و شاید فرصت کافی برای مواظبت کردن از خود را نیز پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که: دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یک پیام باشد و بهتان یادآوری کند که آرام تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

آزاد گذاشتن خود برای احساس کردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران کننده باشد، برای اینکه شما دوست ندارید کنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا کنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید که تحت سلایق فرد دیگری کار می‌کنید، با او بحث نکنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز می‌توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد عشق نیست. با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است، این می‌تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی‌های اخیر شماست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز غرق در خیال و رویا شده اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی ای که خودتان برگزیده اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای خودتان ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه پله به پله در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *