تغذیه و تناسب اندامنکته های تغذیه ای

روشهایی برای کشف گروه ورزشی مناسب خودتان

کشف گروه ورزشی مناسب به چه صورت است؟ در ابتدا جستجو کرده و فکر کنید که به چه ورزشی (یوگا، تنیس، سوارکاری، دوچرخه‌سواری، وزنه‌برداری، کراس فیت، پیلاتس و…) علاقه دارید. در نتیجه، پیش از اینکه دنبال گروه تفریحی و ورزشی باشید، اول علاقمندیهای خود را بیابید.

نوع ورزشی خود را شناسایی کنید

فضای ورزش گروهی را دوست دارید؟ علاقه دارید با کسانی ورزش کنید که هم‌سطح شما هستند یا باتجربه‌تر از شما؟ آیا دوست دارید با ورزشکاران دیگر در ارتباط باشید؟ به این پرسشها پاسخ دهید.

گروهها را به‌صورت آنلاین دنبال کنید

زمانی‌که به دنبال عضو شدن در یک انجمن ورزشی و تناسب اندام هستید، با چک کردن صفحه‌های رسانه اجتماعی آنها می‌توانید با بسیاری از موارد از جمله ارزشها، چگونگی ارتباط افراد با هم، یادگیری تفکر تیمی و داشتن انگیزه ارتباط آشنا شوید.

از کلاسهایی که نتیجه خوبی ندارند ناامید نشوید

گاهی یک تمرین یا مربی، به نظر عالی نمی‌آید؛ اما به این معنی نیست که باید به‌خاطر تجربه‌ای که خوب نیست، کلاس و انجمن را نادیده بگیرید و ناامید شوید. به جای این کار، کلاسها و مربیهای مختلف را در یک بخش گلچین کنید؛ سپس تصمیم بگیرید که آیا به نظرتان آنجا خوب است یا نه.

این کار را انجام دهید

نکته مهم این است که باید به کلاس بروید و این کار را امتحان کنید؛ فقط در این صورت می‌توانید کشف کنید که تمرینهای آنجا با هدف، علاقه و نیازهای شما هماهنگی دارد یا نه.
با حفظ روابط اجتماعی و داشتن تعامل با افراد جامعه، می‌توانید گروه دلخواه خود را پیدا کنید. همینطور احساس حمایت، انگیزه و چالش کافی برای قدم بعدی را به‌دست خواهید آورد. این گروه‌ها علاوه‌بر رساندن شما به هدف و وزن مناسب، زندگی و روحیه‌تان را نیز شادتر و قوی‌تر می‌کند. ارتباطات انسانی برای شادی در زندگی ضروری است.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *