فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمی‌توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می‌توانند شما را به داشتن ایده‌های مثبت تشویق کنند، بنابراین به دقت به حرف‌هایشان توجه کنیدفال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیک شود. اما فکر نکنید که دیگران رهین منت شما هستند، برای آنکه شما سعی نمی‌کنید آنچه را که یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه کاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد کنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می‌توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود  می‌پرسید و بدون  اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی‌رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 محدود کردن میزان فعالیت‌هایتان امروز کار عاقلانه‌ای است، برای اینکه خیلی مهم است که قبل از اینکه به گردش و تفریح بروید، کارهای قبلی تان را تمام کنید. شاید امروز نه گفتن واجب ترین کاری باشد که باید انجام دهید، چراکه این کار ساده وقت اضافی ای که بهش نیاز دارید را بهتان می‌دهد. تا جایی که می‌توانید تمرکز داشته باشید، چراکه حضور شما در زمان حال جهانی متفاوت را برایتان به ارمغان می‌آورد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می‌رود ناامید می‌شوید. حالا که می‌خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می‌آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری‌تان را بیشتر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز رویاهای عاشقانه شما شدیدتر شده‌اند و شما می‌توانید روی مسائل عمیق تر که ایجاد صمیمیت بیشتری می‌کند تمرکز کنید. اما این کار هیچ فایده‌ای ندارد!! اگر چه فکر کردن به اینکه رویاهای شما به واقعیت تبدیل خواهند شد باعث رضایت شما می‌شود، ولی اکنون توانایی‌های شما دراین حد نیست. پس آرام تر حرکت کرده و صبر کنید، چرا که در چند روز آینده شانس بهتان رو می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز زندگی‌تان کمی ناآرام می‌شود، اما در عین حال می‌تواند کاملاً نشاط آور و شاد باشد. مشکلات شما فقط ساخته و پرداخته دست خودتان خواهد بود، به خصوص اگر سعی کنید چیزهایی که از حیطه کنترل‌تان خارجند را تحت کنترل خود در آورید. به جای اینکه خودتان را در صندلی راننده تصور کنید که زندگی را هدایت می‌کند، سعی کنید در صندلی عقب بنشینید و از منظره‌ها و چشم اندازهایی که مدام تغییر می‌کنند لذت ببرید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *