فال روزانه

فال روز شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را  بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما سعی کنید که احساسات خود را مخفی نگهداشته و ابراز نکنید، بالاخره یک روز طاقتتان تمام می‌شود و ممکن است تمام رازهای خود را فاش کنید. شاید شما خیلی نگران کسانی که دوستشان دارید هستید و نمی‌خواهید آنها را ناراحت کنید. ولی از طرف دیگر اگر احساسات خود را سرکوب کنید خودتان بیشتر ضربه خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز بیش از اندازه رویاپردازی می‌کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل‌های مضاعفی به ذهنتان می‌رسد. ولی متاسفانه نمی‌توانید بگویید کدام یک از راه حل‌های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می‌گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست. پس قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، برای فکر کردن به هر گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد وقت بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می‌کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می‌تواند کمی تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می‌کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید که در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌کنید. حل کردن این مشکل ممکن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید که ممکن است همین مشکل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینکه دنبال یک راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی کنید یک راه پیدا کنید که شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری  رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 اگر برنامه ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیت‌هایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می‌شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

با وجوداینکه دیگران امروز تلاش می‌کنند تا با ایجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند این نیاز آنها را نشان می‌دهد نه شما! برنامه و روش شخص دیگری را برای خودتان قبول نکنید به خاطراینکه باعث می‌شود که شما تصمیم احمقانه‌ای بگیرید. زمان خود را از دست ندهید و درباره انتخاب‌های ممکن فکرکنید. زمانیکه ماه وارد نشان مرموز شما می‌شود شما تازه مسیر خود را بروشنی و وضوح می‌بینید. قبل از اینکه قدم بعدی را بردارید تا آن زمان صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال‌تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید که دیگران بفهمند که چه احساسی دارید. اما این موضوع می‌تواند یک گسستگى بین تفکرات منطقی و احساسات قلبى شما ایجاد کند. سعى نکنید که دیگران را هم درگیر این کشکمش‌های درونى خودتان بکنید، برای اینکه آنها نمى‌توانند هیچ کمکى بهتان بکنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید که احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروزکاملا مجهز هستید تا حتی پیچیده ترین فعل و انفعالات را هم که در رابطه با گروه های متفاوتی از مردم که علایق متفاوتی دارند مدیریت کنید. معمولا مایل هستید که هرچیزی را به روش خودش به پایان برسانید. شما حالا می توانید بر کارهایتان کنترل داشته باشید حتی وقتی که به نظر می رسد مجبور نیستید در یک زمینه جدید کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *