فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

  شما اخیرا به این فکر افتاده‌اید که به مدرسه بازگردید و دوباره تحت آموزش قرار بگیرید و معتقد هستید که این کار می‌تواند چشمان شما را به راه جدیدی درزندگی باز کند. اما حتی درس خواندن و یادگیری بعضی چیزها همان قدر غیر عملی است که یک فیلسوف اهل عمل نیست و به جنبه‌های عملی زندگی کاری ندارد. دیگر اینکه این راه شما را برای مدت طولانی سرگرم نمیکند و زود از آن خسته خواهید شد. از طرف دیگر، اما این می‌تواند راهی باشد که تمایلات اخیر خود را ارضا کنید، البته راه‌های دیگری برای سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگی و دینی و یا مراجعه به برخی کتاب‌های مرجع که می‌تواند اطلاعات شما را نیز به روز گرداند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می‌خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می‌کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می‌کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی‌خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می‌تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز روز عشق ورزیدن است و کسوفی که رخ داده است برایتان چندین اتفاق شگفت‌انگیز همراه خواهد داشت. باوجود اینکه شما دیگران را به طور واقع بینانه‌ای ارزیابی نمی‌کنید، ولی می‌توانید بهترین خصوصیات هر فرد را ببینید. فقط فراموش نکنید که در پس ظاهر جذاب هر آدم، چیزهای پیچیده دیگری نیز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شاید این حقیقت زیاد زیبا نباشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشکل پیچیده‌ای که گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این کار هم لزوماً شما را به جواب نزدیک نمی‌کند. پیدا کردن یک راه حل به آن سادگی که شما می‌کردید نیست. بررسی کردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان کافی است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

بازگشت ماه به نشان تان می‌تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می‌کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می‌برید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می‌کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *