فال روزانه

فال روز دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

با وجود اینکه امروز شما کار زیادی برای انجام دادن ندارید، ولی ماه جدید برج سنبله در دهمین خانه‌تان یعنی خانه شغلی حضور دارد و شما را تشویق می‌کند بیشتر کار کنید. برنامه ریزی کردن برای کارهای هفته آینده ایده خیلی خوبی است، اما با وجود تاکیدات بیشتر بر روی خانه یازدهم‌تان یعنی خانه اهداف بلند مدت، شما بیشتر سعی می‌کنید برای آینده‌های دورتر خود برنامه ریزی کنید. درحال حاضر تعادل بر قرار کردن بین وظایف روزانه و کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مهم ترین کار است.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا  اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نیازی به  بیش از حد احساساتی شدن  نیست. به درون تان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید،‌ پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال،‌ درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند،‌بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز قادر هستید درعالم رویا از سرزمین هایی دیدن کنید که هرگز در عالم واقعیت آنها را مشاهده نکرده‌اید. تفاوت بین دنیای درونی و بیرونی شما باعث می‌شود که این روزها دچار آشفتگی و پریشانی شوید و شما زمانی می‌توانید وظایف تان را به خوبی انجام دهید که زندگی تان دچار آشفتگی و پیچیدگی کمتری باشد. به هر حال بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به زور تلاش نکنید تا این دو واقعیت زندگی تان را نادیده بگیرید. سعی کنید آنها را با هم بپذیرید. اگر بتوانید براحتی بر احساسات خود کنترل داشته باشید، روزتان بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. پس سعی نکنید تا احساسات خود را بر مبنای اتفاقاتی که معلوم نیست بیفتد یا نه، بنا کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینکه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سرکشی می‌کنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واکنش‌های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان‌تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌کند!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز تقریباً برای شما آسان است که احساسات شخص دیگری را تحقیر کنید، اما اگر خیلی بی‌ملاحظه باشید، احتمالاً خیلی زود با عملی انتقام جویانه مواجه خواهید شد. اشکال روش شما در این است که شما کار خودتان را دست کم می‌گیرید. اگر واقعاً می‌خواهید که در آینده موفق باشید، ابتدا باید زمان کافی برای برقرار کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوست دارید بگذارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *