فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز می‌توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه بازیگوشتان به شما قدرت می‌دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌کنید؛ وقتی شما این کار را می‌کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر امروز کسی  داستان طولانی ای را برای شما تعریف کرده، احتمالا ً به آنچه شنیده اید اعتقاد دارید اما این الزاماً به معنی گول خوردن نیست.بلکه شما می‌خواهید حرف کسی را اجمالاً درست فرض کنید. موافق بودن با ایده ی دیگران می‌تواند جرقه ای را در زندگی خودتان ایجاد کند.اما تحلیل زیاد، این روند را قبل از اینکه در مرحله ی اولیه است متوقف می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده‌اید، اما علاوه بر این احساسات شما افکارتان را هدایت می‌کند. شاید شما سعی می‌کنید کنترل و تعادل خود را حفظ کنید، اما از اتفاقات غیر منتظره‌ای که پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد. به جای اینکه سعی کنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بکشید، به حس ششم غریزی خود اطمینان کنید؛ چراکه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می‌تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه‌های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می‌تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما به اشتباه فکر می‌کنید که می‌توانید تمام روز را با تفریح کردن بگذرانید و برای انجام دادن کارهایتان وقت کافی دارید، اما در حقیقت شما باید با این فکر و خیالات مبارزه کنید. اما ماه هنوز در نشانه پرشتاب شما قرار دارد و شما توانایی این را دارید که کارهای زیادی را به طور کامل انجام دهید. شما باید به فکر خودتان باشید و تا دیر نشده فرصت را غنیمت بشمارید. برای اینکه شما مثل یک شعبده‌باز که از کلاهش خرگوش درمی‌آورد نمی‌توانید معجزه کنید!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شاید فکر کردن منطقی بهتان جوابی را بدهد، اما صدای درونتان چیز دیگری را می‌گوید! به جای اینکه برای فهمیدن اتفاقات روی داده در دور و برتان تفاوتهای این دو نگرش را حل کنید، سعی کنید فقط از هر دوی آنها آگاهی داشته باشید. حتی اگر برای تصمیم گیری از طرف یک نفر دیگر تحت فشار قرار گرفتید، تنها چیزی که لازم است بهش بگویید این است که هنوز برای تصمیم گیری آمادگی ندارید. در روز دوشنبه بعد از کسوف ماه کامل شما به جوابتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

اگر شما تازگی‌ها فکرتان را در مورد حساسیت‌های بیش از حد در محل کار تغییر داده‌اید، ولی اشتباه نکرده و فکر نکنید که جواب نهایی را پیدا کرده‌اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می‌تواند زمینه ساز مشکلات دیگری باشد. به جای اینکه تظاهر کنید می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید که هنوز درحال توسعه دادن برنامه‌های خود هستید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما معمولاً تنها کسی هستید که که از افراد دیگر پشتیبانی می‌کنید و وقتی آنها از انجام دادن مسئولیت‌هایشان اجتناب می‌کنند ازشان حمایت می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. اجازه ندهید افراد دیگر به احساساتتان بی توجهی کنند. شما دوست دارید هر چیزی که در دسترستان هست را درست کنید، اما این بدین معنی نیست که همیشه نقش سیندرلای حاضر به خدمت را بازی می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *