فال روزانه

فال روز شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زماتتان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.
فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید، این سازش یا خیلی کم و یا خیلی زیاد به نظر می‌رسد. مهم نیست که شما چقدر سخت کار می‌کنید، هرکاری کنید نمی‌توانید این مشکل را حل کنید. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل این است که شما در مورد خود آن گونه که واقعاً هستید صحبت نمی‌کنید و همه چیز را نمی‌گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشکار کنید، زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

ممکن است در اوایل امروز بسیار خلاقانه عمل کنید و همچنانکه از انرژی تان کاسته می شود احساس ناامیدی کنید. اکنون که ماه نو وارد ششمین خانه از ” کارهای روزمره ” شما می شود وقت آن است که سرعت خود را در زندگی تغییر دهید. در این موقع است که باید بیشتر از قبل عملگرا باشید. فقط این کافی نیست که بتوانید در کاری ابتکار و نوآوری داشته باشید. بلکه باید کارتان مفید هم باشد. با این شتابی که امروز شما برای پرباربودن دارید سعی نکنید فقط کارتان را انجام دهید تا به اتمام برسد بلکه ارزش آن را هم درک کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. اما حتی اگر آرامش داشته باشید و سازنده تر بشوید، شاید ندانید که کی باید به خودتان مرخصی بدهید! درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسک نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده‌ای حل نخواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز اگر یک فرد توانا و قدرتمند بر شما سخت گیری کند، این تعامل و برخورد رودررو و دونفره ممکن است به مذاق شما خوش نیاید. خوش بختانه هم اکنون تعاملات افراد گروه خیلی مهربانانه تر شده است، اما حالا که خورشید در یازدهیمن خانه تان یعنی خانه دوستان به پلوتو ملحق شده است، هر فردی نیز میزان شور و هیجان خاص خودش را دارد. به جای اینکه فکر و حواس خود را روی افراد دیگر متمرکز کنید، تا جایی که امکان دارد بیشتر از آنها به احساسات خود توجه کنید. متمرکز کردن انرژی خود بر روی چیزهای مثبت بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید بهتان کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *