فال روزانه

فال روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما وسوسه شده‌اید که یک رابطه واقعی را که که در حال ایجاد شدن است را شفافیت ببخشید. شما فکر می‌کنید که تمرکز روی یک مشکل می‌تواند فقط آن را بدتر کند. متاسفانه، جلوگیری از ابراز احساسات تان می‌تواند روابط تان را صدمه بزند، پس با حقیقت روبرو شوید و احساسات خود را بیان کنید، حتی اگر در این راه بعضی ناراحتی‌ها هم بوجود بیاید. آرام باشید و کارهای شادی بخش بکنید. اگرشما کارتان را امروزانجام دهید،‌ فردا احساس بهتری خواهید داشت.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز به هویت خود و احساسات‌تان اطمینان و ایمان کامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً کار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشکار کنید. ولی به خصوص وقت‌هایی که در جمع دوستانتان هستید کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید توانایی دفاع کردن از خود را دارید. لزومی‌ ندارد که درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی که دور خود کشیده اید و شما را از دوستانتان دور کرده است را فرو بریزید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما اعتقاد دارید که اگر اصلاً تاریکی و هیچ چیز مبهمی‌وجود نداشته باشد – و یا حداقل هرکس یک چراق قوه دستش بگیرد و در ظلمات و تاریکی آن را روشن کند!! – شما شادتر خواهید شد. حالا شما تصمیم گرفته‌اید وقتی که قدرت آنها کم می‌شود خودتان رازها را کشف کنید. یادتان باشد که اصلاً خوب نیست از اعتماد دیگران سوءاستفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای اینکه اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می‌آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحلیل بحرانی به نظر می‌رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده به شما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگرچه زندگی شما این روزها رو به ترقی و پیشرفت است، اما ممکن است برایتان سخت باشد که فرصتی بدست آورید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. به نظر می‌رسد فرصت‌های بزرگی الان برایتان حاضر باشند، اما به آن آسانی که باید باشند، به هدف نمی‌رسند. اگر این فرصت برایتان سودمند نبود سعی نکنید به زور بخواهید آن را به سرانجا برسانید. ایده‌هایتان را تعدیل کنید بگذارید اتفاقا مسیر خود را بروند نه به راه شما.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده‌اید که حتی قادر نیستید پروژه‌تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و به دنبالی منبری برای صحبت کردن و گفتن حرف‌هایی بیهوده می‌گردید!! اما وقتی شما از گفتن این حرف‌ها هدفی ندارید، دیگران هم دوست ندارند به حرف‌هایتان گوش بدهند. هرچقدر که با پرداختن به جزئیات وقتتان را تلف کنید، سخنرانی شما غیر قابول قبول‌تر به نظر می‌رسد. در نهایت اگر درایت و منطق خود را ملاک قرار بدهید، عاقلانه تر از این است که هر کسی که پیش رویتان نشسته را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

بیان افکارتان به دیگران در وهله اول ایده خوبی به نظر می‌رسد، اما وقتی که ظاهر می‌شود می‌بینید بسیار مشکل تر از آن است که فکرش را می‌کردید. شاید اگر به همکاران تان بگویید که چقدر عالی کار می‌کنند و اینکه چقدر از کار کردن با آنها لذت می‌برید راحت تر باشد. هیچ راه حل دیگری رضایت بخش نیست، اما هنوز شما مدام در پی پیدا کردن راه‌های جایگزین هستید. اگر کارکردن را تا فردا به تاخیر بیندازید، می‌توانید کمی از این فشار را از خود دور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *