تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزننکته های تغذیه ای

با ۴ ترفند ساده خوش هیکل شوید

وارد کردن یک عادت جدید به زندگی روزمره، انرژی و زمان زیادی را می‌طلبد. اگرچه خوش هیکل شدن و داشتن تناسب اندام چیزی فراتر از یک عادت است، برای رسیدن به هیکل مورد نظر خود نیازمند انگیزه‌ی مناسب هستید. در این نوشتار قصد داریم چند ترفند ورزشی را با شما به اشتراک بگذاریم که در این مسیر به شما کمک می‌کنند.

خوش هیکل

تمرین کردن را به عادت تبدیل کنید

ورزش و تمرین کردن را به روتین و عادت روزانه‌ی خود تبدیل کنید. اگر همیشه سرتان شلوغ است، حتما سعی کنید حداقل ۲ تا ۳ روز در هفته را ورزش کنید. هرچه بیشتر ورزش کنید، سالمتر خواهید بود.

آرام آرام شروع کنید

ورزش کردن چیزی نیست که یهو با یک پرش وارد آن شوید؛ تمرین کردن نیازمند آمادگی قبلی و انگیزه‌ی مناسب است. اگر مدتی است که از ورزش دور شده‌اید، بهتر است برای شروع دوباره به سراغ تمرینات سبک و ساده بروید.

بهانه نداشته باشید

یک ورزشکار باتجربه یا کسی که انگیزه‌ی خوش هیکل بودن دارد، همیشه برای ورزش کردن دلیلی پیدا می‌کند و هیچ‌وقت به دنبال بهانه‌های پیش‌پاافتاده برای ورزش نکردن نیست. این افراد حتی زمانی که سرشان شلوغ است هم باز چند دقیقه‌ای را به ورزش و تمرین کردن اختصاص می‌دهند.

الهام بگیرید

اگر دلیل و هدفی برای ورزش کردن نداشته باشید، ممکن است هیچوقت نتوانید آن را به یک عادت یا بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کنید. ورزش کردن برای تضمین سلامتی شما مفید است و بهترین مسیر برای خوش هیکل شدن می‌باشد. سعی کنید در طول سال و فصل‌های مختلف به خودتان انگیزه دهید.

سوخت خود را با رژیم سالم تامین کنید

خوردن غذاهای سالم و مغذی در طول روز کمک می‌کند تا انرژی لازم برای انجام ورزش را داشته باشید. برخی از متخصصین سلامتی می‌گویند که بهترین کار هنگام بیدار شدن از خواب در صبحگاه، نوشیدن یک لیوان آب و لیمو است و سپس بعد از یک ساعت می‌توانید صبحانه میل کنید. فراموش نکنید که در طول روز حتما به اندازه‌ی لازم آب دریافت کنید. تامین آب بدن کمک می‌کند تا در طول روز انرژی‌تان حفظ شود و برای انجام تمرین ورزشی آماده باشید.

منبع: گیاه یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *