فال روزانه

فال روز شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶

 فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 اسفند 1395فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز شما زیاد به وظایف اجتماعی خود اهمیت نمی دهید، برای اینکه واقعاً دلتان نمی خواهد که انرژی تان را به خاطر افراد دیگر تلف کنید. شما ترجیح می دهید بهترین چیزها را برای یک شخص خاص و یا فقط برای خودتان تنها نگه دارید. هنوز هم انجام دادن کاری که شما را از انزوا بیرون بیاورد مفید خواهد بود. پس بهتر است به جای اینکه در تنهایی به سر ببرید با دیگران همکاری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 اسفند 1395

فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 اسفند 1395

فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی تان پدید می آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 اسفند 1395

فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما می توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می کند. معمولا، شما می خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی دادند شما کمی تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز می توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما معمولاً تنها کسی هستید که به خاطر اینکه افراد دیگر نسبت به اتفاقاتی که روی می دهد حس خوبی داشته باشند، با رضایت احساسات خود را پنهان می کنید. اما امروز صبرتان دیگر به انتها رسیده و بدون اینکه به اندازه کافی برای بررسی کردن تاثیرات واکنش خود زمان بگذارید، به طور حسی واکنش نشان می دهید. اگر یک نفر را ناراحت نکردید زیاد به خودتان سخت نگیرید. توجه کردن به نیازهای شخصی خود به مراتب مهم تر از برقرار کردن یک محیط دوستانه است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز انگار شما یک فرشته نگهبان دارید که ازتان حفاظت می کند! و حتی اگر در موقعیت خیلی دشواری قرار بگیرید خودش به نفع شما پادرمیانی می کند. امکان دارد مدتی با شرایط سختی روبرو شوید که تمام هم و غم تان شود، اما این سختی ها گذرا بوده و ذهن شما را باز و آماده می کنند. به چیزهایی که می دانستید شک نکنید. قضاوت درست و عقل سلیم شما در مسیر درست هدایتتان خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما حس ششم فوق العاده ای دارید و می توانید حدس بزنید که در آینده چه اتفاقاتی برایتان می افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می کنید. حل کردن این مشکل ممکن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید که ممکن است همین مشکل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینکه دنبال یک راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی کنید یک راه پیدا کنید که شما را در طولانی مدت به راه تان برساند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اگر امروز کسی شما را به مهمانی دعوت کرد، حواستان باشد که دعوتش را قبول نکنید. برای اینکه سرتان حسابی شلوغ می شود. شما کارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج کارتان هم راضی نبوده اید. به جای اینکه با این ور و آن ور رفتن و جان کندن وقتتان را تلف کنید، سعی کنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان کمک بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران کار سختی است، اما درحال حاضر این کار عاقلانه ترین راه است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما حتی روزهایی که روز کاری نیست، مثل روز جمعه، نگران فعالیت های حرفه ای خود هستید و به نقش خود در جامعه فکر می کنید. افراد دیگر هم از شما انتظار دارند آنها را هدایت کنید، اما لزوما نمی خواهند شما زمام تمام امور را به دست بگیرید. بلکه آنها فقط نیاز دارند شما به حرف هایشان گوش داده و راجع به حرف هایشان فکر کنید. به جای اینکه برای خود قلمروی را در نظر بگیرید و به افراد دیگر بگویید که چه کاری انجام دهند، اگر عضوی از گروه شان بشوید می توانید رهبر موثرتری باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب تر از داستان و رمان است، ممکن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممکن است بخواهید بخش های خاصی از زندگی شخصی تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست اما فکر کنید که چه چیزی را از قلم انداخته اید که می تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض کند طوری که شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز می خواهید خودتان را از دیگران پنهان کنید، اما این کارتان از روی ترس نیست. هم اکنون انجام دادن وظایفتان و یا کارهای خانه برایتان اهمیت زیادی دارد، بنابراین شما می توانید به سمت اهداف بزرگتری بروید. حتی اگر به نظر می رسد که هیچ پیشرفتی نداشته اید باز هم به کارتان ادامه بدهید. اعتماد کردن به راهنمای درونی خود شاید کار آسانی نباشد، اما هم اکنون لازم است که این کار را بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *