تغذیه و تناسب اندامورزشویتامین و مواد معدنی

درباره مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد ۹ چه میدانید؟

مکمل Growth Factor-9 : واژه Growth Factor ( فاکتور رشد ۹ ) برای گروهی از پروتین های بدن به کار برده می شود که موجب تکثیر و تمایز سلولی می شوند . این پروتین ها ، برای تنظیم فرایند های سلولی گوناگون می باشند.  فاکتور رشد مترادف با واژه دیگری به نام Cytokine (سایتوکین) به کار برده می شود . سایتوکین ها پپتید هایی هستند که با سلول های خونی و ایمنی در ارتباط هستند اما پژوهش های جدید نشان دادند که در سلول های دیگری نیز ساخته می شوند . برخی سایتوکین ها مانند G-CSF و GM-CSF به عنوان فاکتورهای رشد عمل می کنند و برخی موجب مرگ سلولی برنامه ریزی شده (آپاپتوسیز) می شوند . در این بخش از مجله اینترنتی عطارباشی قصد داریم با مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد ۹ بیشتر آشنا شویم . لطفا همراه ما شوید .

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد ۹ 

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چیست
فاکتورهای رشد، پپتیدی یا گلایکو پروتینی هستند . برخی از آنها را می توان از نظر ساختمان شیمیایی در یک گروه جای داد . بیشتر فاکتور های رشد موضعی ساخته می شوند و موضعی عمل می کنند . همه فاکتور های رشد گیرنده های غشایی دارند . اگر چه همه این پپتیدها را فاکتور رشد می نامند اما آثار بیولوژیکی گوناگونی بر جای می گذارند . برخی موجب تکثیر و تمایز سلولی می شوند . گروهی ، تنها موجب تمایز سلولی می شوند و دسته ای بر فرایند های زنده ماندنی و مرگ سلولی اثر می گذارند .

برخی از این فاکتور ها شامل :

TGF-β فاکتور رشد تبدیل سلولی-بتا

NGF فاکتور رشد عصب

NT نوروتوفین

GDF-9 فاکتور رشد وتمایز۹

bFGF فاکتور رشد فیبروبلاست

EGF فاکتور رشد اپیدرم

HGF فاکتور رشد هپاتوسیت

PDGF فاکتور رشد پلاکتی

EPO اریتروپویتین

TPO ترومبوپویتین

BMP مایواستاتین

IGFS فاکتور رشد انسولین مانند

IL اینترلوکین

TNF فاکتورنکروز تومور

CSF فاکتور محرک تشکیل کلنی

به تازگی در یک بررسی علمی چاپ شده در ژورنال اروپایی مربوط به غدد مترشحه داخلی موضوع مهمی آشکار شده است :

زمانی که نمونه های مورد مطالعه هورمون های رشد انسانی (hGH) را دریافت کردند , حجم توده های بدون چربی بدنشان افزایش یافته بود ؛ و اما این در حالی بود که این بار در زمان دریافت ترکیب TestroVax و Growth Factor-9 (تستسترون به همراه هورمون رشد) , افزایش حجم عضله های بدن (به طور خاص حجم عضلات اسکلتی) در مقایسه با دریافت hGH به تنهایی با شدت بیشتری صورت گرفت . در واقع نتیجه ای که محققان گرفتند این بود که اثر افزایشی ترکیب GH همراه تستسترون دال بر این موضوع است که همکاری هر دو هورمون موثرتر از تاثیر هر کدام از هورمونها به تنهایی است . این همان جایی است که TestroVax و Growth Factor-9 وارد عمل می شوند. و در نهایت، راهی طبیعی برای تامین hGH و میزان تستسترون شما فراهم شود .

به طور کلی سطح میزان تستسترون سالم به این موارد مربوط می شود :

۱ – افزایش چشم گیر حجم عضلات
۲ – افزایش سطح انرژی در انجام فعالیت ها
۳ – تامین سلامت میل جنسی و عملکرد جنسی طبیعی

نحوه عملکرد مکمل GF-9

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چیست
جنون هورمون رشد در سپتامبر ۲۰۱۲ هنگامی به طور جدی به وقوع پیوست که ترکیب خوراکی ای کشف شد که قادر به افزایش متوسط سطح سرم (خون) هورمون رشد به طور طبیعی بود . این ترکیب تخصصی موجود در Growth Factor-9 (یا همان فاکتور رشد-۹, GF-9 که اکثر مردم آن را به این نام میخوانند) , از لحاظ بالینی این امکان را دارد تا تولید hGH را در بدن هر فرد تقویت کند و سطح آنرا به طور میانگین در حدود ۶۸۲% افزایش ببخشد .

وجه تمایز این محصول این است که برخلاف مواد تزریقی مصنوعی ، محصول GF9 یک مکمل غذایی است که سطح میزان رشد هورمون های انسانی را با تغذیه کردن غده هیپوفیز (غده ترشج کننده هورمون های رشد) بالا می برد .

نحوه مصرف مکمل GF-9

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چیست
GF9 عملکرد غده هیپوفیز را تشویق میکند که این امر باعث افزایش میزان هورمونهای رشد جوان می شود . بر خلاف تزریق کردن هورمون رشد مصنوعی به بدن،  قرص های GF9 باید با شکم خالی مصرف شوند و این بدان معناست که شما یا باید قرص را به عنوان اولین خوراکی صبح ها میل کنید و بعد از آن به مدت دو ساعت چیزی نخورید ، و یا اینکه قرص را شب ها با فاصله حداقل دو ساعته از آخرین غذا قبل از خواب مصرف کنید .

تاثیر مصرف مکمل GF-9

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چیست
نتایج نشان می دهد GF-9 هم در مردان و هم در زنان در محدوده گسترده سنی اثربخش است . دست آوردهای این بررسی توسط انجمن پیشگیری و درمان چاقی بازبینی شده و برای ارائه عمومی در سی امین نشست علمی سالانه انجمن پیشگیری و درمان چاقی انتخاب شده است .

این پژوهش در سی امین نشست معتبر علمی سالانه انجمن پیشگیری و درمان چاقی توسط مشهورترین کارشناسان جهان انجام گرفت و در زمانی کوتاه در صدر عناوین اخبار قرار گرفت . چرا که این تحقیق نشان می دهد پس از گذشت سی سال پژوهش, در نهایت راهی برای مردم فراهم شده است تا بتوانند سطح هورمون های رشد خود را به طور طبیعی و بدون هزینه و تحمل عواقب تزریق افزایش دهند .

این فرمول خاص چنان انقلابی ایجاد کرده است که دفتر ثبت اختراع ایالات متحده نه یک، بلکه یازده حق ثبت اختراع را برای حفاظت از این فرمول در مقابل مقلدان صادر کرده است.

منبع: بیر کلیک

One thought on “درباره مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد ۹ چه میدانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *