جنسیسلامتینکات سلامتی

اگر همسر شما به عنوان یک مرد سنتی بار آمده است. حتما بخوانید!

آیا همسر شما به عنوان یک مرد سنتی و خویشتن دار بار آمده است؟ اگر چنین است، با این مقاله همراه باشید تا با ۱۸ راز در رابطه با مردان آشنا شوید، این رازها از گفته های روانشناسانی که نقش های جنسیتی را مطالعه میکنند، جمع آوری شده اند.

رازهایی در مورد مردان

مردان در مورد احساسات خود صحبت خواهند کرد.

ممکن است برای همسر شما صحبت کردن در مورد احساسات به صورت غیر مستقیم آسان تر باشد. در طول آخر هفته رمانتیک خود، از او بپرسید او چطور راحت تر است. یا از او بپرسید وقتی برای نخستین بار شما را ملاقات کرد چه احساسی داشت. پاسخ او چگونگی احساس او را آشکار می سازد و موجب نزدیک تر شدن به شما می شود.

مردان با عمل می گویند: “دوستت دارم”

برخی از مردان ترجیح می دهند به جای نشان دادن احساسات خود از طریق حرف با عمل آن را نشان دهند. مرد شما ممکن است با تعمیر وسایل منزل، تمیز کردن حیاط، و یا حتی بردن سطل زباله و هر چیزی که دنیای شما را بهتر کند، به شما بگوید ” دوستت دارم“.

مردان به شدت متعهد هستند.

مردان به ترس از متعهد بودن شهرت دارند. اما شواهد نشان می دهند مردان ازدواج را جدی میگیرند. ممکن است بیشتر طول بکشد تا آنها تسلیم شوند، زیرا می خواهند مطمئن شوند که مسئولیت خوبی را برعهده گرفته اند. در یک بررسی از مردان متاهل، ۹۰٪ آنها گفتند اگر بخواهند دوباره ازدواج کنند با زن فعلی خود ازدواج میکنند.

او واقعا گوش میدهد.

زمانی که شما در حال گوش دادن به صحبت کسی هستید، احتمالا گهگاه با گفتن یک “بله” یا “متوجه هستم” نشان میدهید که با او همراه هستید. این روشِ شما برای گفتن این است که “من گوش میدهم.” اما برخی از مردان این کار را نمی کنند. فقط به خاطر اینکه مردان چنین چیزهایی نمیگویند به این معنا نیست که آنها گوش نمیدهند. ممکن است ترجیح می دهند بی سر و صدا گوش دهند و به آنچه شما میگویید فکر کنند.

انجام فعالیت های مشترک

مردان روابط خود را با همسران خود به جای به اشتراک گذاشتن افکار یا احساسات خود، از طریق انجام دادن کارها به صورت مشترک، تقویت میکنند. برای بسیاری از مردان، فعالیت هایی مانند ورزش و رابطه جنسی، آنها را بیشتر به همسرشان نزدیک میکنند.

مردان به زمانی برای خودشان نیاز دارند.

در حالی که فعالیتهای مشترک مهم هستند، مردان به داشتن زمانی برای خود نیاز دارند. اگر همسر یا دوست شما از گلف، باغبانی، و یا کار کردن در سالن ورزش لذت می برد، او را تشویق کنید به دنبال سرگرمی های خود باشد، در عین حال شما نیز زمان هایی را برای خود دارید. هنگامی که هر دو طرف فضای کافی برای پرورش فردیت خود داشته باشند، بیشتر به یکدیگر بها میدهند.

مردان از پدران خود یاد میگیرند.

اگر می خواهید بدانید که یک مرد در یک رابطه چطور عمل خواهد کرد، به پدر او توجه کنید. با توجه به چگونگی رفتار آنها با یکدیگر و چگونگی رفتار پدر او با همسر خود، می توان پیش بینی کرد چگونه یک مرد با همسرش چگونه رفتار خواهد کرد.

مردان سریعتر از زنان دنباله بحث را رها میکنند.

زنان تمایل دارند تجارب منفی خود را مدت بیشتری به خاطر داشته باشند و ممکن است احساسات مداوم استرس، اضطراب، و یا غم و اندوه داشته باشند. در مقابل، مردان کمتر احتمال دارد که به حوادث ناگوار فکر کنند و تمایل دارند سریعتر آنها را به فراموشی بسپارند. بنابراین در حالی که شما هنوز هم ممکن است بخواهید در مورد بحث شب گذشته صحبت کنید، همسر شما ممکن است تقریبا آن را فراموش کرده باشد.

مردان متوجه نشانه های ظریف نمیشوند.

مردان به احتمال زیاد متوجه نشانه های ظریف مانند تن صدا و یا حالات چهره نمی شوند. به خصوص به احتمال زیاد غم و اندوهی که روی صورت یک زن نمایان است را نمی بینند. اگر می خواهید مطمئن شوید که همسر شما متوجه ناراحتی شما شده است، مستقیما به او بگویید.

مردان به قدردانی واکنش نشان میدهند.

نشان دادن قدردانی برای همسر شما می تواند تفاوت بزرگی در شیوه رفتار و کردار او ایجاد کند. بررسی تربیت و فرزندپروری: مطالعات نشان می دهند که پدران هنگامی که همسران آنها به دخالت آنان در فرزند پروری بها میدهند و آنها را به عنوان یک فرد شایسته قبول دارند، بیشتر خود را در امر مراقبت سهیم میکنند.

مردان در مورد رابطه جنسی زیاد فکر میکنند.

شاید این یک مورد راز نباشد. اکثر مردان زیر ۶۰ سال حداقل یک بار در روز در مورد رابطه جنسی فکر میکنند، در مقایسه تنها یک چهارم از زنان اینگونه هستند. و این همه ماجرا نیست. مردان در مورد رابطه جنسی نزدیک به دو برابر زنان خیالبافی میکنند، و توهمات آنها بسیار متنوع تر هستند. همچنین مردان نسبت به زنان بیشتر در مورد رابطه جنسی پیش بینی نشده فکر میکنند. اما آنگونه که فکر میکنند عمل نمیکنند.

مردان رابطه جنسی را مهم میدانند.

این یک افسانه است که اکثر مردان فکر می کنند رابطه جنسی تنها رابطه جنسی است. برای بسیاری از مردان، رابطه جنسی یک عمل بسیار مهم بین دو نفر متعهد است. و درست مثل بسیاری از زنان، مردان صمیمیت جنسی در یک رابطه متعهد را لذت بخش ترین رابطه میدانند. یکی از دلایل این مسئله این است که همسرانی که مدت طولانی باهم بوده اند بهتر از غریبه ها می دانند که چطور رضایت یکدیگر را جلب کنند.

مردان دوست دارند شما آغازگر رابطه جنسی باشید.

اکثر مردان احساس میکنند کسی که همیشه باید رابطه جنسی را آغاز کند، آنها هستند. اما آنها دوست دارند همسرشان اغلب اوقات در رابطه جنسی پیش قدم شود. از اینکه همسرتان متوجه شود که شما تمایل به رابطه جنسی دارید، خجالت نکشید. آغاز کردن رابطه جنسی توسط شما برخی اوقات ممکن است به سطح بالاتری از رضایت برای هر دو نفر شما منتهی شود.

مردان همیشه هم برای رابطه جنسی آمادگی ندارند.

برای بسیاری از زنان تعجب آور است اما باید بگوییم مردان همیشه برای رابطه جنسی آمادگی ندارند. درست مثل زنان، مردان اغلب به خاطر دغدغه های کاری، خانوادگی و پرداخت قبوض دچار استرس میشوند. و این استرس بزرگترین عامل عدم میل جنسی است. هنگامی که یک مرد می گوید: “امشب نه” به این معنا نیست که او علاقه خود را به شما از دست داده است. فقط منظور او این است که او نمیخواهد در حال حاضر رابطه جنسی داشته باشد.

مردان، خوشحالی همسرانشان را دوست دارند.

خوشحالی و شادی شما برای همسرتان مهم است. اما او نمی خواهد بداند شما چه می خواهید مگر اینکه خودتان به او بگویید. برای بسیاری از زنان صحبت کردن در مورد آنچه که دوست دارند و آنچه دوست ندارند، دشوار است. اگر می توانید به وضوح به روشی که همسرتان ناراحت نشود، احساسات خود را با او در میان بگذارید، همسرتان گوش خواهد کرد. زیرا او می داند که اگر شما احساس خوبی داشته باشید، او نیز احساس خوبی خواهد داشت.

مردان در مورد عملکرد خود اضطراب دارند.

اکثر مردان گاهی اوقات، به خصوص با بالا رفتن سن، دچار اضطراب در عملکرد خود میشوند. همسر شما ممکن است در مورد بدن خود، تکنیک ها و استقامتی که دارد نگرانی داشته باشد. اگر بتوانید به او کمک کنید استراحت و تمرکز روی لذت بردن لحظه ای را یاد بگیرد، رابطه شما کمتر استرس زاخواهد بود.

اگر نیازهای مردان برآورده نشود ممکن است از کنترل شما خارج شوند.

اگر مردی احساس کند عشقی وجود ندارد و در رابطه اش به او بها داده نمیشود، ممکن است در جاهای دیگر به دنبال برآورده کردن نیازهای خود بگردد. برخی مردان در این شرایط ممکن است غرق کار خود شوند. برخی دیگر خود را درگیر بازی های ورزشی یا کامپیوتری میکنند. و برخی از مردان خیانت را انتخاب میکنند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، همسران باید برای رفع نیازهای یکدیگر تلاش کنند.

منبع: راستینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *