تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

با این حرکات هر روز قدرتمند تر و انعطاف پذیرتر شوید

با تکرار مداوم این حرکات و عادت به انجام این رفتارها در زندگی تان، هر روز قدرتمند تر و انعطاف پذیرتر شوید.

می توانید به جای طولانی تر و بیشتر شدن زمان دویدن ها و ورزش های روزانه، همچنین با عادت کردن به یک سری حرکات ساده و کششی و داشتن تحرک بیشتر، توانایی و قدرت تان را افزایش دهید.

در ادامه، پیشنهاداتی استثنایی برای تان ارائه خواهیم کرد؛ همراه ما باشید.

در هنگام مسواک زدن، روی یک پا بایستید

این پیشنهاد، اولین پیشنهاد و ساده ترین نوع آن است؛ به طور قطع، دیگر انقدر مسواک زده اید که بدون فکر و تمرکز هم می توانید مسواک بزنید، پس بهتر است بر روی کار دیگری تمرکز داشته باشیم؛ سعی کنید صبح زود که بیدار شدید، مسواک تان را برداشته و روی یک پا بایستید و مسواک بزنید؛ تلاش کنید تا کم کم به انجام این حرکت عادت کنید.

جوراب و کفش پوشیدن با یک پا

نه، این بار ننشینید؛ ابتدا بایستید و سعی کنید مانند حالت ایتادن فلامینگو، تعادل تان را روی یک پا حفظ کرده و سپس جوراب و کفش خود را بپوشید؛ بایستید و بندهای کفش خود را ببندید؛ سپس پای خود را عوض کرده و جوراب و کفش دیگرتان را  نیز پوشیده و بندهایش را ببندید.

هر روز با هر پایی که پوشیدن را شروع کردید، روز بعد پای شروع حرکت را عوض کنید؛ برای مثال اگر روز دوشنبه، ابتدا روی پای سمت راست خود ایستادید، در روز سه شنبه حتماً پای خود را عوض کرده و ابتدا روی پای سمت چپ خود بایستید.

لذت قهوه و ورزش در کنارهم

همزمان، حرکت اسکوات را به برنامه آسیاب کردن قهوه اضافه کنید؛ و سعی کنید کم کم حداقل ۱۵ تا ۲۰ اسکوات انجام دهید؛ این گونه، شما پایبند به انجام ورزش می شوید و همین تغییر کوچک، اثر زیادی در زندگی شخصی و سلامت بدنی تان خواهد گذاشت.

بعد از گذشت چندماه، خواهید دید که باسن خوش فرم تر و عضلانی تری دارید؛ و دیگر بدون انجام حرکت اسکوات نمی توانید قهوه آسیاب کنید؛ و در ذهن تان، آسیاب کردن قهوه و اسکوات یک فعالیت محسوب می شوند؛ می توانید خلاق باشید و با هر فعالیت روزانه تان یک سری حرکات ورزشی خاص انجام دهید.

در هنگام رانندگی صاف بنشینید

به این که روی صندلی راننده نشسته اید اکتفا نکنید؛ زیرا بد نشستن روی صندلی در هنگام رانندگی نیز امکان پذیر است. سعی کنید تا جای ممکن، کمرتان را صاف نگه دارید؛ سینه و بازوهای تان را صاف نگه داشته و عضلات شکم تان را نیز منقبض کنید تا انحنای کمرتان کم شود.

سرتان را صاف بالا بگیرید؛ سپس آینه بغل خودرو را دوباره برای این حالت درست بدنی تنظیم کنید تا هر زمان که از این حالت خارج شدید، (هر بار که بد بنشینید) آینه ها اشتباه نشستن شما را به یادآوری کنند.

شرطی شدن در برابر رنگ‌ها

بیایید با خودتان قرار بگذارید که هربار رنگ خاصی را دیدید، شانه های تان را به عقب ببرید و سرتان را صاف بگیرید؛ بسیاری از ورزشکاران معروف و شرکت کنندگان مسابقه دوی ماراتن از همین روش استفاده می کنند.

ورزش کردن هنگام رانندگی

هنگامی که موقع رانندگی حوصله تان سر رفت، عضلات شکم تان را منقبض کرده و تا جایی که می توانید شکم تان را سفت کنید؛ حتی می توانید با استفاده از ساعت داخل ماشین، برای انجام حرکت انقباضی تان زمان بگیرید؛ یا حتی می توانید از کروز کنترل (سیستم تثبیت کننده سرعت خودرو برای سهولت در رانندگی در بزرگراه‌ها و مسیرهای باز) استفاده نموده و گاهی اوقات پاهای تان را نیز منقبض کنید.

موقع ایستادن در صف هم، ورزش کنید

می توانید از تمام وقت های تلف شده تان برای داشتن فعالیت بدنی استفاده کنید؛ مثلا وقتی در صف هواپیما یا نانوایی یا حتی موقع سفارش غذا ایستاده اید و منتظر آماده شدن آن هستید، حرکت بدنی داشته باشید و وزن تان را از پایی به پای دیگر منتقل کنید؛ همچنین حرکات کششی و چرخشی هم انجام بدهید؛ حتی درست ایستادن در صف را نیز دست کم نگیرید؛ با کمک همین حالت بدنی درست، کالری بیشتری سوزانده و عضلات تان قوی تر می شوند.

فعالیت بدنی همراه با گردش

هر موقع که تصمیم گرفتید با دوست یا یکی از اعضای خانواده تان بیرون از منزل بروید، انجام حرکات بدنی را فراموش نکنید؛ می توانید در مسیرتان به سمت پارک رفته و همراه با استفاده از دستگاه های ورزشی داخل پارک، با دوستان تان گفتگو و معاشرت کنید؛ حتی اگر دستگاه ورزشی در اطراف تان نیست، می توانید از صندلی های پارک استفاده کنید.

انجام حرکات کششی، هنگام کار با رایانه

در حالی که با راینه کار می کنید، همیشه صندلی خود را جابه جا کرده و بعد از هر ۱۵ دقیقه، حرکات کششی و چرخشی انجام دهید؛ می توانید کمرتان را از قسمت لگن چرخانده و ایمیل ها را چک کنید؛ ۵ دقیقه در هر سمت بمانید و سپس به سمت دیگر بچرخید.

حرکات ورزشی با تماشای سریال

هنگامی که مشغول تماشای سریال مورد علاقه تان هستید، تحرک داشتن را نیز از دست ندهید؛ زمانی که به تلویزیون نگاه می کنید حرکات بسیاری را می توانید با استفاده از مبل انجام دهید؛ حتی به حالت دراز کش روی مبل فقط پاهای تان را نرمش دهید.

نظر شما در مورد این حرکات جالب چیست؟ پیشنهاد می کنیم این تمرین ها را انجام دهید و نتیجه قدرتمند تر شدن تان را در بخش نظرات، با فیتامین درمیان بگذارید.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *