فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 ممکن است شما امروز به خاطر داشتن موقعیتی بهتر حاضر نشوید روش خود را تغییر دهید؛ اما با این وجود باز هم انتظار دارید که شرایط برایتان لذت بخش باشند. ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است، و شما کمی تنبل شده‌اید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن سرگرمی و تفریح برای خودتان باشید منتظر نشسته‌اید که آنها خودشان سراغ شما بیایند. خوشبختانه صبر کردن شما مفید واقع خواهد شد، بنابراین لازم نیست که زیاد کار کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز احساس درماندگی می‌کنید، مثل اینکه نمی‌توانید به همان روشی که همیشه در پیش می‌گرفتید به خلاقیت دست پیدا کنید. انگار اتفاقاتی که در زندگی شخصی‌تان روی داده، قدرت خلاقیت و تخیل شما را کور کرده است. حفظ کردن دیدگاه‌های متعادل و میانه رو برای شما کلید دستیابی به قدرت است، بنابراین سعی کنید به خاطر عدم پیشرفت خودتان را ناراحت نکنید. فردا بیشتر از قبل احساس رهایی و آزادی خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما بدرستی می خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اینکه هر کسی می داند که شما چه می خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خوباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد  اما شما ادعا می‌کنید که می‌خواهید مقدار مناسبی نیرو برای این موقعیت خرج کنید. می‌توانید به واسطه کمی عقل و منطق از این موقعیت سود ببرید بنابراین زمان را از دست ندهید و اول تحقیق کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شاید به خاطر چیزی که شما را عقب نگه داشته و از فرصت‌ها دورتان کرده است ناراحت شده باشید، ولی این موضوع در نهایت و در طول زمان به نفع شما تمام خواهد شد. اگر شما نتوانید به منظور هماهنگ شدن با نیازهایتان در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید، حسابی عصبانی خواهید شد! خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، چراکه احتمالاً قادر نخواهید بود به برنامه‌های خود عمل کنید. هم اکنون انعطاف پذیر بودن برای شما کلید رسیدن به خوشبختی است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما معمولاً عادت دارید نسبت به سایر مردم با شور و هیجان بیشتری روابط شخصی خود را تجربه کنید. اما گاهی اوقات دوری کردن از این روابط عاقلانه‌تر از نزدیک شدن به آنها است. متاسافانه شما حتی اگر نتوانید به راحتی در مورد احساسات جریحه‌دار شده خود صحبت کنید، ولی باز هم نمی‌توانید آنها را پنهان کنید. ولی اگر بتوانید یک بار خیلی محتاطانه ناراحتی‌های خود را فاش کنید، خوشبختانه آینده روشنی برایتان انتظار می‌رود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما معمولا دوست ندارید جواب منفی از کسی بشنوید و الان مجبورید به فرد قدرتمندتری که روی شما کنترل دارد جواب پس بدهید. شما وسوسه شده‌اید با تظاهر کردن به اینکه بیشتر از آن چیزیکه در واقع هستید اطلاعات دارید جایگاهتان را حفظ کنید. متاسفانه این استراتژی سبب به وجود آمدن دردسرهای بیشتری می‌شود و اوضاع را بدتر می‌کند. پس با صداقت داشتن در همان مرحله اول سعی کنید زمان خود را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 حالاکه اوضاع مالی شما خیلی خوب شده است، حسابی شگفت‌زده شده‌اید، چرا که شما اصلاً برای پولهای خود برنامه‌ریزی نکرده‌اید. خوشبختانه شما خیلی باهوش و تیز هستید، اما به جای اینکه از فرصتهای خود استفاده کرده و به دیگران کمک کنید، حتی ممکن است با رفتارهای توهین‌آمیز خود آنها را برنجانید. با دخالت کردن در امور زندگی افراد دیگر از هدف اصلی خود منحرف نشوید. درعوض به فکر پیشرفت کردن در حرفه خود باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 بازگشت ماه به نشانه شما احتمالا در سازمان دهی ذهنتان بهتان کمک نمی‌کند. در حقیقت امروز یکی از روزهایی است که نمی‌توانید درخصوص مواردی که برایتان استرس ایجاد می‌کنند تصمیم بگیرید. عجیب اینکه گزینه‌هایی که شما پیش رویتان دارید تا چند روز آینده اهمیت خود را از دست می‌دهند، پس بهتر است به جای اینکه به طور ناگهانی مسیرتان را عوض کنید به تصمیماتی که از قبل گرفته‌اید بسنده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *