فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اخبار خوبی درباره شما شنیده می‌شود که همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است که به سختی کار کنید، اما مطمئن باشید که از سخت ترین قسمت آن گذشته‌اید. از کارهایی که مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شکایت نکنید که این کار وضع شما را بدتر خواهد کرد. شما زمانی می‌توانید از زندگی‌تان حداکثر لذت را ببرید که تمام تعهدات تان را انجام داده باشید.موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز ماه برج جوزا کمی زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز زیاد اوقات خوشی نداشته باشید چرا که وقت زیادی برای تفریح و شادی ندارید. احتمالا این اوضاع را دوست ندارید چرا که استراحت و آرامش تان به تعویق افتاده است و شما این را امروز نمی‌خواهید و بیشتر مایلید مسئولیت‌های کاری یا وظایف شخصی تان خود به خود انجام شود. با این حال ممکن است شادی و تفریح را به روز دیگری موکول کنید. اگر این چنین است مطمئن باشید که تلاش‌های اخیر تان نتایج مثبت و با دوامی در پی خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می‌کردید ملایم‌تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می‌توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید. فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات قدم بیشتری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی‌تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز ابراز کردن احساسات مثبت برای شما ساده‌تر شده است، برای اینکه شما می‌توانید به کسانی که به اهداف شما علاقه‌مندند کاملاً اطمینان کنید. اما افراد دیگر کمی‌ دو دل هستند و شما نمی‌توانید بگویید آیا آنها ایده‌های شما را می‌پذیرند یا نه؟! باوجود این تصمیم گیری‌هایتان را شخصی نکنید، برای اینکه آنها حتماً باید اصلاح شوند. به جای غر زدن به سر کار بروید و به فکر پیدا کردن راه‌های بهتری باشید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز شما قادر هستید نقش موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید،  اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی آرام تر نباشید، واقعه ای غیر منتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۵ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *