فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 در این اواخر کارهایی که از شما سر می‌زند کاملا با هم تضاد دارند. بعضی از کارهایتان ناشی از خرد بالای شماست و بعضی کارهای دیگری که انجام می‌دهید ناشی از بی تجربگی بودن شماست. شما در کارهایتان بیش از حد احساساتی عمل می‌کنید. بخصوص با فرا رسیدن فصل جدید هیجانات شما بیشتر شده به همین دلیل رفتارهایتان بیش از پیش از منطق دور شده است. توصیه می‌کنیم انعطاف پذیری را در همه کارهایتان حفظ کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز باوجود اینکه دوستان و همکاران شما می‌دانند که چقدر شور و هیجان دارید، ولی آنها باز هم نمی‌توانند خودشان را با سرعت بالا و عجله شما هماهنگ کنند. اما با این حال شما حتی خودتان را هم شگفت زده خواهید کرد و بدون هیچ دلیل واضحی مسیر خود را تغییر می‌دهید. نیازی به شرح و تفسیر پیچیده نیست، شما خود بازتابی از احساس‌هایتان هستید و آنها تغییر نخواهند کرد مگر وقتی که فکر کردید باید منطقی بشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 یکی از افراد خانواده‌تان قدرتش را به رخ شما می‌کشد و شما مطمئن نیستید که می‌توانید روزهای آرامی داشته باشید یا خیر. شما مثل فردی که گرفتارطوفان شده احساس ناآرامی و آشفتگی می‌کنید. اما سعی نکنید که خودتان به تنهایی از همه مشکلات سر در بیاورید. درعوض می‌توانید با دیگران هم مشورت کنید. نصیحت‌های آنها به خصوص نصیحت‌های همکاران در محل کار، می‌تواند برای حل کردن مشکلات خانوادگی بهتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز یک ناراحتی و مشکل کوچک در خانه شما را از انجام دادن مسئولیت‌های شغلی‌تان دور می‌کند. اما موقعیت‌های شغلی شاید به شما فرصت و زمان کافی ندهد که به مسائل شخصیتان بپردازید. ماه کامل در چهارمین خانه شما یعنی خانه امنیت و آسایش می‌تواند مسائل اصلی و بنیادی شما را تغییر بدهد. اگر شما یک بار خودتان را با اتفاقات پیش آمده هماهنگ کنید، همه چیز راحت‌تر تغییر می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما احساس می‌کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می‌کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخابها شخصی نیستند. شما باید حین انجام دادن کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 امروز ماه کامل و اورانوس در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مسائل مالی در یک امتداد قرار گرفته‌اند. گفتن اینکه چه روشی مشکلات مالی شما را حل می‌کند کار سختی است، چرا که برای از بین بردن نیازهای مالی تان باید قدری نسبت به دیگران بی تفاوت باشید. شما برای انجام دادن کارهایی که مطمئنید می‌خواهید انجام دهید تا چند روز وقت کافی نخواهید داشت. یافتن روشی درست برای متعادل کردن و سازگار کردن نیازهای تان با نیازهای افراد دیگر امری حیاتی است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 حالا که ماه پرستار و نگهبان برج سرطان در دهمین خانه تان یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار گرفته است انگار که از شما خواسته اند از افراد دیگر محافظت کنید! اگر امروز از عهده کارهایی که ازتان خواسته شده است برنیایید، مطمئنا مسئولیت پذیری‌تان زیر سئوال می‌رود. اگر شما واقعا اعتقاد دارید که می‌توانید این کارها را انجام دهید، فقط باید روش جالب و جذابی برای نشان دادن استعدادهای خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *