فال روزانه

فال روز سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما ممکن است اخیرا از یکسری آدم‌ها عقب نشینی کرده باشید، اما مدیریت کردن موقعیت با ظرافت به شما درک دوباره‌ای از اعتماد به نفس می‌دهد. اکنون، بیشتر از همیشه، شما می‌توانید کاملا از خودتان خشنود باشید. اما خودتان را بالای یک ستون نگذارید، شما یک بار از آنجا شروع کرده‌اید، ممکن است خیلی سخت باشد که دوباره به عقب برگردید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما احساس می‌کنید که مدتی است به اندازه کافی کار کرده‌اید و حالا باید تفریح کنید. متاسفانه فشارهای مالی مانع از این می‌شود که شما برنامه ریزی کنید و یک روز رابه تفریح کردن اختصاص بدهید. باوجود این صبور باشید و آماده باشید که تا امروز عصر برنامه‌های خود را تغییر داده و از تفریحی که انتظارش را داشتید لذت برید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

کلاهتان را سفت بچسبید!! برای اینکه اصلا مهم نیست که زندگی تان چقدر پرمشغله بوده است، شما هر روز سرتان شلوغ تر می‌شود. شاید فکر کردن به اینکه قرار ملاقات‌هایتان را کنسل کنید فکر بیهوده‌ای باشد، برای اینکه هر کاری را امروز انجام ندهید به برنامه فردا اضافه می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید از انجام دادن وظایفتان در سر کار سرباز بزنید، شما می‌توانید با استراحت کردن در منزل از وقت‌تان استفاده بهینه ببرید، پس با کار زیاد خودتان را انقدر زود از پا نیندازید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 دیگران ممکن است کاری کنند که شما امروز احساس کنید که دارید دیوانه می‌شوید، مخصوصا اگر خیلی کند حرکت کنند. به نظر می‌رسد کاری از دست شما بر نمی‌آید. متاسفانه، شما از وقت تلف کردن خوشتان نمی‌آید و از اینکه منتظر کسی بمانید متنفر هستید. چند نفس عمیق بکشید تا کمی آرام شوید. مطمئن باشید فردا همه به چیز به روال عادی خود خواهد بازگشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینکه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری که در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است که در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید که برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینکه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به کجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید که اکنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید که موانع و تاخیرات شما باعث شود که ناامید شوید و کار نادرستی انجام دهید. اکنون با دقت حرکت کنید. قبل از اینکه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فکر کنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فکرکردن به آن صرف کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه این زمان بسیار مهمی در زندگی شما است، شما دوست ندارید براحتی به دیگران اجازه دهید تا آنها برای شما تعریف کنند که شما که هستید.  ایستادگی کردن برای خودتان ممکن است شخص دیگری را بدون اینکه متوجه باشید، ناراحت کند. هر چیزی به سهم خودش می‌تواند مشتاق به نظر برسد. و شما را بر این اعتقاد می‌سازد که بیش از هر زمان دیگری در خطر هستید. کمی ریسک کردن می‌تواند پاداش قابل توجهی برای تان در پی داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما تمام تلاش‌تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده‌اید و اکنون احساس می‌کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون، به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید،‌ اینکه حتی به سرعت برای انجام دادن کارهای بی شمار آماده می‌شوید. اکنون اولویت بخشی به کارهایتان بسیار مهم است،‌ برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می‌آید حرکت کنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

  امروز تمایل شما برای صحبت کردن درباره موضوعات مختلف به این معنی نیست که شما واقعا می‌خواهید به واقعیت اصلی آنها پی ببرید. نیت شما ممکن است محترمانه باشد اما هنوز قادر نیستید  زمانی که با خود و احساسات‌تان درگیرهستید، حصاری دور خود ایجاد کنید که دیگران نتوانند به آن راهی پیدا کنند. اگر احساس جدا بودن و منزوی بودن می‌کنید دیگران را سرزنش نکنید. در عوض،‌ افکارتان را با دیگران در میان بگذارید البته با آنهایی که بهشان اعتماد دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *