فال روزانه

فال روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

به نظر می‌رسد شما از قبل برای همه چیز برنامه‌ریزی کرده‌اید، ولی با وجود این امروز ممکن است ناامید بشوید، چون که شما می‌خواهید همین الان نتیجه کارتان را ببینید. اگر شما در نظر دارید در رشته تحصیلی جدیدی شروع به درس خواندن بکنید و یا برای تعطیلات تابستانی به مسافرت بروید، نباید عجله کنید و پیش از موقع دست به کار شوید. حتی اگر از صبر کردن به خاطر رسیدن زمان مناسب خسته شده‌اید، ارزشش را دارد که چند روز دیگر هم صبر کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما اگر بخواهید تفاوت‌های وسیع بین احترام به گذشته و نیازتان برای تغییر را با هم تطبیق دهید، به چالش خواهید خورد. موقعیت قوی و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد دیگر را گیج و یا آشفته کند، برای اینکه شما قادر هستید هر دو روی سکه را ببینید! بلند پروازی‌های شما کمک‌تان می‌کند یک شغل تمام وقت و عالی داشته باشید و این کاملا ً ارزشش را دارد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز باوجود اینکه در مورد تصمیمات مهم خود خیلی جدی عمل می‌کنید، ولی با این حال دیگران باز هم فکر می‌کنند شما اشتباه کرده‌اید. شاید آنها شما را به بی‌مسئولیت بودن متهم کنند، درصورتی که اصلاً اینگونه نیست. پس اکنون در مورد برنامه‌های مهم خود با آنها صحبت نکنید، شما هرچقدر بیشتر حرف بزنید اختلاف نظرهایتان با آنها بیشتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 اگر بیش از اندازه از خود سرسختی نشان دهید، صدمات جبران ناپذیری را از سوی منابع بیرونی وارد زندگی تان می‌کنید. هرچقدر که بیشتر تلاش کنید یاد و خاطره گذشته را حفظ کنید، اتفاقات غیر منتظره بیشتری روی می‌دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد! به جای اینکه منتظر این وقایع بمانید، به خودتان تکانی بدهید تا میزان این شوک را به حداقل برسانید!!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

احتمال دارد که دوستان شما امروز نسبت به همیشه دوستانه‌تر با شما برخورد کنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نکرده‌اید. شاید شما می ترسید شخصی که به شما خیلی نزدیک شده می‌خواهد از احساسات قلبی شما سوءاستفاده کند، اما احساس ناامنی خود شما باعث ایجاد تزلزل در افراد دیگر هم می‌شود. نداشتن پشتیبان مایه ناراحتی شماست. اگر شما به مکانی دوست داشتنی بروید، دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

مروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 پروژه ای که روی آن کار می کنید خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز شما جریانی از الهام دریافت می کنید که باعث می شود بینش و دیدگاه بهتری کسب کنید. شاید در ابتدا پیاده کردن آن ترسناک باشد، ولی ارزشش را دارد. از همه انرژی و اراده خود استفاده کنید. در آینده از کاری که امروز کردید بسیار خوشحال خواهید بود. از منطق خود استفاده کنید و راه حلی برای مشکلی بیابید که مدتی است شما را به خود مشغول کرده است. همه سرنخ های لازم را در اختیار دارید، فقط باید آنها را کنار هم بگذارید. نقش کارآگاه خصوصی را بازی کنید تا به جواب برسید. فرد خاصی را به نحو عجیبی تحسین می کنید، ولی صدایی در گوش شما می گوید که از احساساتتان به او چیزی نگویید. باید این گام مهم را بردارید. عجله کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز احساس کنید که آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تکراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل کار – انجام دهید. همان طور که تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید که به طور کلی رویکرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر کسی چیزی بداند که شما ندانید، مشتاق هستید که شاگرد ممتاز آن کلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری ترین جزء نیست اما می‌تواند یکی ا ز مهم ترین بخش‌های کار باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

احتمالا امروز با دو جنبه از طبیعت تان – عقل و قلب- درگیر هستید. از طرف دیگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از همیشه به نظر می‌رسد  و شما می‌دانید که در رابطه با آنها وسواسی فکر می‌کنید. با این وجود افکارتان را دست کم نگیرید. الان نیاز به یک تردستی و شعبده بازی دارید و به نظر می‌رسد که این بهترین سیاستی است که الان بکارتان خواهد آمد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 ممکن است شما بخواهید خودتان را در زمینه های زیادی امتحان کنید، اما بهترین کار این است که نیروی خود را برای کارهایی که در طول هفته باید انجام دهید ذخیره کنید. خوشبختانه، شما ظرفیت هماهنگ کردن انرژی های متفرقه را اکنون دارید و می توانید الان آن ها را با هم جمع کنید. اگر بخواهید از کار سخت طفره بروید فقط به خاطر اینکه استراحت کنید،‌ مجبور خواهید شد که آن کار را بعدا انجام دهی.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز یک تغییر جهت جدید سیاسی در محل کار ممکن است به شما برای دنبال کردن موضوعی که از سال‌های پیش و دوران نوجوانی بهش علاقه داشته اید آزادی کامل بدهد. اگر این کار شبیه یک مشغولیت و تفریح بی‌اهمیت به نظر می‌آید به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینکه حتی جزئی ترین و بی اهمیت ترین دلبستگی ها می‌توانند در طول زمان تبدیل به کار و حرفه بشوند. الان لازم نیست تمام جزئیات کار را بررسی کنید، فقط بدون اینکه نگران نتیجه کار باشید به دنبال علایق خود بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *