فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های معمولی هر فرد و کارهایی که انجام می‌دهیم را درک کرده‌اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوح‌شان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می‌توانید اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 بعضی وقتها باوجود اینکه همه چیز ظاهراً خوب به نظر می‌رسد ولی مشکلاتی وجود دارد. عوامل بیرونی ممکن است سبب گمراه شدن شما شوند. خوشبختانه شما کاملاً از شرایط خود راضی هستید و می‌توانید به راحتی نظر خود را ابراز کنید، پس از انجام دادن این کار اجتناب نکنید و وقت را از دست ندهید. سریع کارتان را آغاز کنید تا چیزهایی جدیدی راجع به خود یاد بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما امروز می‌توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 لزومی‌ ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی‌که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 مرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ مرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *