فال روزانه

فال روز جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما قهرمان بی چون و چرای تعادل هستید. شما به دنبال هماهنگی هستید حتی زمانیکه از شما دور باشد. امروز اگر می‌خواهید در وسط مشکلات به آرامش برسید سعی کنید کارهایتان را به اتمام برسانید. به جای اینکه بیایید مرکز ثقل خود را گویی که دارید یوگا انجام می‌دهید، پیدا کنید، تصور کنید که مانند یک اسکیت بازی هستید که در حرکت است. اقبال به شما رو آورده است و سعی نکنید آن را از دست بدهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است برای شما روزی پر هیجان و کاملا دیوانه کننده باشد‌ و آنقدر از آن لذت ببرید که وقتی که روز به پایان رسید، غمگین و ناراحت شوید. ماه نشان شما را از ظرفیت خود برای اداره کردن موقعیت‌های پیچیده و دشوار متعجب می‌کند. احساسات شما همه محیط اطراف‌تان را گرفته است و هر کاری که بکنید،‌ ممکن است احساس کنید که کاش کار دیگری میکردید. اما، هر چه قدر شما از کاری اطمینان کمتری داشته باشید به همین میزان هیجان و اشتیاق شما برای انجام آن افزایش می‌یابد. از این اوضاع لذت ببرید، به خاطر اینکه ممکن است فردا همچنین شرایطی برایتان بوجودنیاید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز به راحتی می‌توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینکه شما در حالی که از صحبت کردن دست کشیده‌اید، به جای جنگ و دعوا کردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فکر می‌کنید. در این صورت شما می‌توانید هردو جهان خود را به بهترین شکل بسازید؛ در حالی که مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می‌کنید، می‌توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت کنید. اگر شما در مورد آنها صحبت کنید، باز هم می‌توانید نسبت به آنها کمی بی‌اعتناتر شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما در عین حال که در بین دوستان و خانواده‌تان نقش یک راهنمای شجاع را بازی می‌کنید، لازم است اهل عمل هم به نظر بیایید. اما فقط انجام دان کاری که به نفع همه باشد کافی نیست، چراکه برای اینکه بتوانید برای انجام دادن کارهایی که دوستشان دارید دواطلب شوید به پول هم نیاز دارید. فقط نباید کارهایتان را به گردن دیگران بیندازید. وقتی شما کنترل خود را از دست می‌دهید آنها کاملاً می‌فهمند و با این رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت می‌کنند. کمتر به ظاهر خود توجه کنید و بیشتر به صداقت و درستی اهمیت بدهید تا بتوانید از کمک افراد پشتیبان سخاوتمند خود استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی‌ خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی که در پیش رو دارید فرا برسند، شما کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما فردی هستید که در معرض دید دیگران هستید، دیگران همیشه شما را با   نگاه تحسین مشاهده می‌کنند، به همین علت در تصمیم گیری‌های تان مغرور شده‌اید و فکر می‌کنید که شما از افراد دیگر بالاتر هستید، شاید این موضوع صحت داشته باشد اما هنگامی‌که شخصی از شما کمکی می‌خواهد بهتر است به او کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز شما به یک دوراهی رسیده اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما کار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید که دیگران از شما قدردانی کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *