فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز آخرین روزی است که خورشید در نشانه شما حضور دارد، شما نیز احساس می‌کنید که وقت‌تان تمام شده است! رابطه‌های شما هیجان انگیزتر می‌شوند و در حالیکه شور و اشتیاق‌تان شدیدتر می‌شود، بیشتر از قبل احساس سرزندگی می‌کنید. فکرتان را تغییر داده تا بتوانید انواع بیشتری از مسئولیت‌ها و خدمات را برعهده بگیرید، برای اینکه تلاش و سخاوتمندی و بخشش مضاعف شما باعث می‌شود این روزها حس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 امروز اگر یک نفر تمام راز دل خود را پیش شما افشا کند شما عصبانی می‌شوید. این سخن به معنی این نیست که شما نمی‌خواهید از اتفاقاتی که افتاده باخبر شوید، بلکه به معنی این است که آن شخص زیاده روی کرده است. گاهی اوقات دانستن حقیقت از اینکه هیچ چیزی را ندانیم سخت‌تر است. اما تلاش برای گشودن رازها حسی غریزی است. در نهایت اگر شما مقاومتی منطقی داشته باشید و در عین حال ذهن بازی هم داشته باشید زندگی شما پربارتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه “احساسات” می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز شما به خودتان کاملاً اطمینان دارید، چرا که می‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید و الان هم طبق برنامه از پیش تعیین شده کارتان را شروع کرده‌اید. با وجود این شما چون فرصت تفریح کردن را از دست داده‌اید، کمی هم ناراحت هستید. ولی زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید؛ شما همیشه می توانید تفریح کنید، اما کارهای واجب و فوری را نمی توانید به روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

ممکن است شما امروز مانند یک کاشف ظاهر شوید اما  نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دلیرانه تان! حس کنجکاوی شما بالاست و اشتیاق شما برای هیجان قابل جلوگیری نیست. از کمی‌تفریح داشتن در این راه نترسید به خاطر اینکه دیگران نیمه ماجراجویانه شما را می‌بینند. اشتیاق شما امروز واگیر دار است  پس مطمئن شویدو آن  را در اطراف تان پراکنده کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

باوجود اینکه کاملاً از شغل خود لذت می‌برید، ولی اگر شغلتان آسایش خاطری که خواهانش هستید را بهتان ندهد، کمی‌نگران خواهید شد. خوشبختانه کفه ترازو بیشتر به سمت منافع شما سنگینی می‌کند تا به سمت مشکلات مربوط به بی ثبانی و عدم امنیت. احتمالاً مسئولیت های شما تغییر خواهند کرد و وقتی که خوب مسیر جدید خود را شناختید حس بهتری پیدا خواهید کرد. در ضمن باقی ماندن در زمان گذشته مانع از برداشتن قدم‌های بعدی در آینده خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما با هیچکس در مورد برنامه‌هایی که برای آینده خود دارید صحبت نمی‌کنید، چراکه احتمالاً آمادگی این را ندارید که با واکنش‌های آنها روبرو شوید. با وجوداین کمی‌ واقع بینی به شما کمک می‌کند که آرزوهای خود را متعادل‌تر کنید. زیرا اکنون ماه در نهمین خانه شما، یعنی خانه ایده‌های بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی‌کنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می‌پرورانید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس کاذبتان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چرا که ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید که کاری که او  اکنون دارد انجام می‌دهد غلط است، اما نیازی به این نیست که دیگری را وارد مسئله ای کنید که خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، مهم نیست که چه کسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس  است که به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت  نباشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *