داروهای گیاهیعرقیاتعطارباشی و طب سنتی

کاهش درد با بهترین عرقیجات سنتی

درد یکی از شایع‌ترین علائم بیماری‌های مختلف است و در سطوح مختلفی پدیدار می‌گردد. درد ممکن است خفیف بوده و یا حتی آنقدر شدید باشد که باعث از هوش رفتن فرد گردد. شما می‌توانید برای بسیاری از دردها به جای استفاده از قرص‌های مختلف که عوارض جانبی بسیاری دارند، از عرقیجات سنتی و طبیعی بهره استفاده کنید. در این نوشتار به معرفی بهترین عرقیجات سنتی که برای کاهش درد مفید هستند می‌پردازیم. البته فراموش نکنید که قبل از مصرف این عرقیجات حتما با متخصص طب سنتی و پزشک خود مشورت کنید. لطفا با عطارباشی همراه باشید.

عرقیجات سنتی

گلاب

گلاب به نوعی ملکه عرقیات است و طرعریقیجاتفدارن فراوانی در تمام نقاط دنیا دارد، دلیل معروف شدنش یکی عطر فوق العاده و دیگری خواص درمانی بی نظیرش از جمله، درمان افسردگی، تقویت قوای جنسی، تقویت قلب و اعصاب است که باعث شده در تمام مراسم ها حضور داشته باشد و باعث نشاط بخشیدن شود.

عرق بهارنارنج

بهارنارنج یکی دیگر از نام آشناترین گیاهان دارویی است که تقریباً عرق این گیاه را در بسیاری خانه‌ها می‌توان یافت، بسیاری خانواده‌ها در تابستان کام خود را با شربت عرق بهارنارنج شیرین می‌کنند که علاوه عطر فراوان، آرام بخش و نشاط آور بودنش برای درمان نفخ معده نیز مورد استفاده قرار میگرید.

عرق نسترن

شربت عرق نسترن در تابستان یکی از مفرح‌ترین، خوش عطر‌ترین و نشاط آورترین شربت‌های طبیعی است، اگر زمانی احساس خستگی دارید کافی است شربت عرق نسترن را امتحان کنید تا شاهد عطر و طعم بی نظیر این شربت در یک روز گرم تابستانی باشید و اینکه چگونه یک لیوان شربت آرامش را به خانه و زندگی شما می‌آورد.

عرق تارونه

عرق تارونه از بوی خرما یا غلاف‌های گل‌ها و شکوفه‌های نخل بدست می‌آید که عطر فوق العاده با تاثیر عالی بر آرامش سیستم عصبی باعث خوابی راحت و آرام شده، همچنین در درمان رماتیسم و درد مفاصل موثر است.

عرق سنبل الطیب

عرق سنبل الطیب از ریشه گیاه سنبل الطیب تهیه می‌شود و دارای خواص درمانی بیشماری از جمله درمان بی خوابی و کم خوابی، مقوی قلب و اعصاب، مفید در کاهش استرس و اضطراب، ضد تشنج و محرک، مسکن، باد شکن و ضد عفونی کننده بدن است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *